مرکز اسناد شهرداری کرمانشاه با ظرفیت ۵۰ هزار پرونده با قطر ۱۲ سانتی متر راه اندازی شد
کد خبر: ۱۴۱۰۸۴۴

جام جم آنلاین؛ به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، شهردار کرمانشاه در مراسم افتتاح این مرکز گفت :انباشت پرونده ها از دغدغه های شهرداری بود بنابراین با هدف کاهش هزینه ها ،صرفه جویی در زمان ،افزایش سرعت عمل و دسترسی بهتر به اسناد بر اساس محتوا و نوع ،و جلوگیری از آسیب به پرونده ها مرکز اسناد شهرداری احداث گردید .

نادر نوروزی با بیان اینکه نگهداری سوابق ،موضوعی بسیار مهم است یاد آور شد :در تصمیم گیری ها نیازمند رجوع به سوابق هستیم بنابراین وجود شرایط استاندارد برای نگهداری پرونده ها در قالب مرکز اسناد جز اولویت های کاری شهرداری است .

وی اعتبار اختصاص یافته برای راه اندازی مرکز اسناد شهرداری کرمانشاه را ۳۰ میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد :خوشبختانه با یک برنامه ی زمان بندی دقیق کار اسکن تمامی پرونده ها نیز انجام شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه هم در این مراسم ضمن تشکر از همراهی و پیگیری شهردار کرمانشاه برای احداث مرکز اسناد گفت :پیش از این پرونده های کاغذی در مناطق شهرداری انباشته شده بود و در معرض آسیب قرار داشتند .

کاوه مردافکن افزود :تمامی پرونده های کاغذی جمع آوری و به مرکز اسناد با پانصد متر مربع مساحت منتقل شده است .

وی یاد آور شد :در میان پرونده ها اسنادی با قدمت یکصد سال هم وجود دارد که این موضوع اهمیت وجود مرکز اسناد در شهرداری کرمانشاه را دوچندان می‌کند .

مردافکن در پایان از تلاش مدیریت و همکاران پسماند که با در اختیار گزاشتن فضا عقد قرارداد و پیگیری های لازم جهت انجام این زحمات زیادی متحمل گردیده اند تشکر کرد

در مراسم افتتاح مرکز اسناد، حاج کامبیز غلامی و دکتر احسان حیدریان از اعضاء شورای اسلامی شهر کرمانشاه و تعدادی از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها