رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان خبر داد:

کسب رتبه نخست واحد خواهران در سطح کشور

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان از کسب رتبه اول واحد خواهران این مجموعه در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۰۳۳۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، سجاد بهمئی در جلسه گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر که به همت سازمان بسیج رسانه خوزستان برگزار شد اظهار کرد: امروز یکی از مولفه های اصلی ما در بسیج رسانه برای اینکه نسبت به جامعه نقش آفرین و تاثیرگذار باشیم، جذب خواهران بسیجی رسانه است.

وی افزود: با حضور شما خواهران بسیجی در برنامه های مختلف اعم از اردوهای راهیان نور، نشست های خبری، جشنواره های رسانه ای و ... در راستای اهداف و برنامه های بسیج رسانه، سبب شد تا در اشراف فرماندهی در بخش خواهران با کسب امتیاز 100 در بین واحدهای خواهران بسیج رسانه کشور رتبه اول را کسب کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان بیان کرد: از ابتدای تثبیت انقلاب اسلامی بلافاصله دشمن و مخالفین نظام ما به سمت جنگ نرم حرکت کردند که اخیرا آثار آن را به وضوح می بینیم؛ یکی از برنامه ها و اهداف اصلی دشمن در این مسیر اثرگذاری بر خانواده ها و در رأس آن دختران و بانوان ما بوده که متاسفانه شرایطی به وجود آمده که درصد خیلی کوچکی درگیر این مسئله هستند که در این راستا برنامه و اهدافی داریم که با انجام آنها می توانیم مانع این روند و حرکت شویت تا دشمن را در این مورد نیز مغلوب کنیم.

بهمئی در خصوص برنامه های ابلاغی از سوی سازمان بسیج مستضعفین به بسیج رسانه بیان کرد: با توجه به برنامه ابلاغی امسال، در قرارگاه های 11 گانه قرارگاه تعالی زن و خانواده خیلی مهم است که در این قرارگاه برنامه هایی برای واحد خواهران تنظیم و تبیین شده و بسیار مهم هستند ، اگر بتوانیم با کمک شما دختران بسیجی در راستای این برنامه ها پیش رویم قطعا با توجه به نقش آفرینی و توانایی شما در سطح جامعه می توانیم اقدامات خوبی انجام دهیم و هویت بخشی به زن مسلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

در هویت بخشی به زن مسلمان تولیدات داشته باشید

وی اولین برنامه را تولید محتوای تخصصی و فاخر در موضوع هویت اسلامی خواند و اظهار کرد: امروز یکی از انتظارات ما از شما خواهران بسیج رسانه این است که در حوزه تولید محتوا، در قالب خبر، گزارش، عکس نوشت و پوستر در بحث هویت بخشی به زن مسلمان و ایرانی تولیداتی داشته باشید؛ همچنین در آینده نیز یک نمایشگاه راه اندازی کنیم تا تولیدات شما برای عموم به نمایش گذاشته شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: آموزش و تربیت دختران و مادران موضوع دوم است که در حوزه آموزش برنامه های خوبی داریم و حتما از ظرفیت آموزش برای شما استفاده خواهیم کرد.

بهمئی با اشاره به هجمه های رسانه ای و جنگ روایت ها در فضای مجازی بیان کرد: دشمن با بمباران های خبری مختلف می تواند بصورت مستقیم بر افکار عمومی تاثیرگذار باشد که ما با تربیت کنشگران فعال رسانه ای و فضای مجازی باید مقابل عملیات روانی و رسانه ای دشمن ایستادگی کنیم، با توجه به اینکه اکثر شما در حوزه تولید محتوا قوی هستید انتظار داریم این موضوع را نیز مدنظرتان قرار دهید.

وی طرح ترنم بهشتی را مسئله دیگر خواند و افزود: این بخش با موضوع خانواده ارتباط دارد که شما می توانید با قلم و تولید محتواهایی که دارید خانواده ها خصوصا مادرانی که دارای بیش از 5 فرزند هستند در زمینه تربیت فرزندان آگاهی سازی انجام دهید.

جهاد تبیین را در جامعه نهادینه کنید

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: جریان سازی تبلیغی برنامه دیگر است و با توجه به اینکه هرکدام از شما خواهران بسیجی در حوزه های مختلف کارهایی را انجام داده اید، اکنون انتظار داریم تولیدات شما در بحث جریان سازی در حوزه تبلیغی به گونه ای باشد که بتوانیم جهاد تبیین را در سطح جامعه نهادینه کنیم.

بهمئی تبیین و ترویج عفت را برنامه بعدی اعلام و عنوان کرد: این حوزه شامل اندیشه، رفتار، گفتار و پوشش است که شما به عنوان تولیدکنندگان رسانه ای برای افکار عمومی، باید در این حوزه در بحث تبیینی و اگاهی سازی اقداماتی انجام دهید تا بتوانیم در سطح جامعه تاثیرگذاری خوبی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه تبیین و ترویج همه جانبه اندیشه، گفتار و پوشش زنان برنامه آخر است بیان کرد: امروز یکی از معضلات اصلی که در جامعه وجود دارد، مصادیقی است که به عفاف و حجاب مربوط می شود که هرکدام از شما خواهران بسیجی می تواند در حوزه برگزاری کلاس های اموزشی و تربیت کنشگران رسانه ای و فضای مجازی فعالیت داشته باشد با این دیدگاه که قشر ما یک قشر تخصصی و خاص است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: امروز فضای رسانه و جنگ ترکیبی برکسی پوشیده نیست و در تمام فرمایشات رهبر حتما یک جمله یا یک کلمه پیرامون رسانه و فضای مجازی گفته شده است به همین خاطر انتظار است تا ما به عنوان افرادی که در کف میدان و در حال مقابله با عملیات روانی و جنگ رسانه ای دشمن هستیم این فرمایشات و رهنمودها را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بتوانیم از آنها برای ترسیم نقشه راهمان در مقابله با بی حجابی و بدحجابی نهایت استفاده را ببریم.

جذب 301 نفر از اصحاب رسانه در بسیج رسانه استان

بهمئی با اشاره به حوزه جذب، آموزش و توسعه بسیج در سطح کشور گفت: ما توانستیم 301 نفر از اصحاب رسانه را در سطح استان جذب کنیم و این آمار بسیار خوبی است که سبب شد در مرکز جامعه بسیج زنان در سطح کشور عنوان برترین مرکز را به خود اختصاص دهیم .

وی اضافه کرد: اگر در حوزه جهاد تبیین از ظرفیت 10 تا 15 درصدی اصحاب رسانه بسیجی استفاده کنیم قطعا می توانیم تاثیرگذاری خوبی در حوزه خانواده و زن داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان اظهار کرد: تعبیر و یا جمله ای که در خصوص بانوان ما وجود دارد این است که شناخت فضای امروز جامعه برگرفته از عملیات روانی است که دشمن برعلیه ما در حال پیاده سازی است، عملیاتی همچون پشه مالاریا مقدمه ای بر ترویج بی حجابی، بدحجابی و سست کردن بنیان خانواده است؛ در مقدمه می بینیم وقتی تمام سرویس های جاسوسی غربی جمع می شوند تا با ایران مقابله کنند و انقلاب اسلامی را زیر سوال برده و آرمان هایش را نابود کنند به این نتیجه می رسند که به سمت جنگ نرم، شبیخون و تهاجم فرهنگی بروند که در ادامه به جنگ ترکیبی، شناختی و جنگ روایت ها ختم می شود.

بهمئی اضافه کرد: اگر قرار است در مقابل تفکر دشمن برای سست کردن بنیاد خانواده که مادران و زنان هستند پیروز شویم باید با اقدامات تبیینی در مقابل جنگ روایت ها ایستادگی کنیم در واقع هرکس در حوزه جنگ رسانه ای روایت اول را داشته باشد موفق است.

براساس این گزارش، در این برنامه از دختران رسانه ای خوزستان فعال در بسیج رسانه تجلیل به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها