مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اهدا و توزیع 50 سری جهیزیه میان نو عروسان تحت حمایت این نهاد همزمان با گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۰۲۸۶

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به خدمات کمیته امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف، گفت: پرداخت کمک هزینه ازدواج، فقرزدایی و تثبیت زندگی زناشویی یکی از محورهای اصلی مورد نظر این نهاد است.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: در همین راستا و همزمان با گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت، تعداد 50 سری جهیزیه میان نوعروسان مددجو توزیع شد.
وی ارزش ریالی این تعداد جهیزیه را 1 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی زندگی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی بوده که با کیفیت مناسب تهیه و در بین نوعروسان تحت حمایت قرار گرفته است.
روشن خاطر نشان کرد: برنامه اهداء تعداد 350سری جهیزیه دیگر در دستور کار قرار گرفته است که تا پایان خرداد ماه در اختیار دیگر نوعروسان مددجو قرار خواهد گرفت.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در پایان یکی از رویکردهای این نهاد انقلابی را کمک به توسعه و ترویج سنت حسنه ازدواج به ویژه ازدواج آسان اعلام کرد و ادامه داد: در سال‌جاری تلاش داریم تا با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری مقدمات زندگی مشترک زوجین را با تأمین این جهیزیه‌ها فراهم کنیم تا این افراد زندگی مشترک همراه با آرامش و کم دغدغه‌ای را آغاز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها