فروش انوا شیرگازی سارا درسایزهای مختلف برای دریافت لیست قیمت جدید شیرگازی ساراباماتماس بگیرید
کد خبر: ۱۴۰۹۹۸۵

شیرگازی سارا

همان طور که می دانید شیرها به طور کلی به منظور کنترل جریان درون لوله کشی های مختلف به کار می روند و به کمک آن ها می توانیم جریان را کم، زیاد، قطع و یا وصل نماییم. شیرگازی سارا نیز یکی از انواع شیرآلات است و به منظور قطع و صل کردن جریان مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزیت های شیرگازی سارا می توان به عملکرد سریع و آسان، کیفیت بالا و طول عمر طولانی اشاره نمود.

از این شیر در مواردی همچون لوله کشی های انتقال گاز و آب، تاسیسات شهری و ساختمانی، تجهیزات گرمایشی و کشاورزی استفاده می شود.

از نظر تعداد خروجی در دو نوع 1. دارای یک ورودی و یک خروجی 2. یک ورودی و دو خروجی تولید می گردد.

شیرگازی سارا به صورت شناور نصب در سه راهی و بلوک و دو بارگیری طراحی می گردد و از طریق ورودی هایی که در بالا یا کنار این شیر نصب می شود، می توان به قطعه توپی موجود در آن به منظور تعمیر و .. دسترسی پیدا نمود.

از ویژگی های مهم شیرگازی این است که نمی توان از آن برای کم و زیاد کردن جریان و تنظیم فشار استفاده نمود، چرا که قرار دادن شیر در وضعیت نیمه باز سبب می شود دچار خرابی زودتر از موعد شود.

شیرگازی ساراوکاربران درسیستم گازکشی ساختمان چیست؟

محاسن شیرگازی سارا

  • به دلیل یکپارچگی در قطعات به روانکاوی نیاز پیدا نمی کند.
  • از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است.
  • سرعت کار با آن زیاد است.
  • سهولت کار با شیرگازی سارا از موارد مهم به شمار می رود.
  • پس از استفاده طولانی مدت همچنان به درستی و با کیفیت بالا کار می کند.
  • قیمت مناسبی دارند.

سایز شیرگازی سارا

  • 2/1 اینچ
  • 4/3 اینچ
  • 1 اینچ
  • 4/1 و 1 اینچ
  • 2/1 و 1 اینچ
  • 2 اینچ

در میان انواع سایزها می توان شیرگازی سارا 1 اینچ را پرکاربردترین شیر دانست که البته به منظور تامین نیاز در بخش های مختلف صنعتی و خانگی این شیر در تمامی سایزهای استاندارد تولید می گردد و به کمک شبکه توزیع در اختیار خریداران قرار می گیرد.

شیر 1 اینچ: برای پمپ خانگی، لوله گاز مانیسمان درزدار، تجهیزات موتورخانه و لوله گالوانیزه استفاده می شود.

شیر 4/1 و 1 اینچ: این شیر یکطرفه فنری است و برای لوله های دی ان سی و برخی از لوله های گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیر 2/1 و 1 اینچ: در برابر فشار گاز از خود تحمل نشان می دهد و برای لوله های مانیسمان بدون درز و لوله های جوشی درزدار (در سایز 40) به مصرف می رسد.

شیر 2 اینچ: به دلیل سنگین طراحی شدن این سایز، می تواند در فشارهای کاری بالا در لوله کشی های گاز مانیسمان و لوله های جوشی 2 اینچ نیز کار کند.

این شیر را می توان شیر اصلی شیر فلکه گاز دانست که در ورودی منازل نصب می گردد.

نمایندگی شیرگازی سارا

یکی از مزایایی که هر واحد تولیدی می تواند داشته باشد، شبکه توزیع مناسب است که باعث می شود محصولات به شکل راحت تری در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار بگیرد.

کارخانه شیرگازی سارا از این ویژگی برخوردار است و به طرق مختلف سعی در رساندن محصولات به دست افراد دارد به همین منظور اقدام به راه اندازی نمایندگی های متعدد در سرتاسر ایران نموده و کارشناسان ما در نمایندگی شیرگازی سارا و سایر محصولات آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود.

لازم به ذکر است که خرید آنلاین نیز در دنیای امروز به شیوه ای کاملا کاربردی و رایج تبدیل شده و به همین منظور امکان خرید محصولات به شیوه آنلاین و از طریق سایت امکان پذیر است.

برای اطلاع از آدرس نمایندگی شیرگازی سارا و شماره تماس می توانید به سایت فعال مجموعه مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

در حال حاضر در اکثر شهرهای ایران نمایندگی شیرگازی سارا در حال فعالیت است و این امکان را به شما خریداران گرامی می دهد تا ضمن مشاهده و مقایسه محصولات به صورت حضوری، با ذکر نیازها و خواسته های خود از محصول مورد نظر از مشاوره های کارشناسان نیز بهره مند شوید.

شیرگازی سارا از نظر فشار کاری: این شیر در دو نوع شیر کم فشار و شیر پر فشار وجود دارد که در این قسمت هر کدام را به صورت جداگانه شرح خواهیم داد.

شیرگازی پرفشار و کم فشار

شیرهای که برای فشار کاری بیشتر از 3000 psi و کمتر از 7500 psi طراحی می شوند در دسته شیرگازی پرفشار قرار می گیرند.

البته در برخی از شیرها طراحی ساختار و آب بندی محصول به گونه ای است که می تواند تا فشار 15000 psi را نیز تحمل کند. کاربرد این شیر در سیستم های هیدرولیکی که تحت فشار بالا قرار دارند، است و به همین دلیل به شیرگازی هیدرولیک نیز معروفند.

بدیهی است که طبق مطالب گفته شده شیرگازی با فشار کمتر از 3000 psi ، شیر کم فشار نامیده می شود. تمامی مشخصات در نمایندگی شیرگازی سارا به طور کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کارخانه شیرگازی سارا

کارخانه شیرگازی سارا در زمینه تولید شیرآلات صنعتی برنجی در کشور از اولین ها است و به همین دلیل تجربه را می توان یکی از عوامل موفقیت و محبوبیت این محصولات در زمان حال دانست.

علاوه بر تجربه استفاده از روش های تولید جدید و استاندارد روز دنیا که به دست مهندسان و کادر مجرب در تمامی بخش ها انجام می گیرد، از عوامل موفقیت است.

محصولات متنوع زیادی در کارخانه شیرگازی سارا، تولید می شوند که یکی از کاربردی ترین آن ها شیرگازی سارا است که در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم.

از نظر بررسی کیفیت شیرآلات لازم به ذکر است که در کارخانه شیرگازی سارا برای تولید تمامی محصولات از مواد درجه یک و مرغوب استفاده می شود و به همین دلیل است که محصول نهایی که به دست مشتری می رسد سالیان سال بدون ایجاد هیچ مشکلی کار می کند و از عمر بالایی برخوردار است.

اصلی ترین ماده ساخت محصولات در این کارخانه برنج است که با توجه به ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، دوام بالا و ... محصول نهایی تولید شده با این ماده نیز می تواند بسیار قابل قبول باشد.

دستگاه های مجهز و مدرن از دیگر ویژگی هایی به شمار می رود که به تولید محصول مناسب و بادوام کمک می کند و به همین منظور کارخانه شیرگازی سارا با بهره مندی از تجهیزات مناسب به تولید شیرآلاتی با کیفیت جهانی روی آورده است.

البته لازم است بگوییم که تمامی موارد گفته شده به هیچ وجه سبب نشده اند که این شیرآلات قیمت های غیر متعارفی داشته باشند و همچنان سعی بر آن است تا ضمن حفظ کیفیت و سلامت محصولات، قیمت آن ها نیز در حد مناسبی نگه داشته شود.

بنابراین به شما قول می دهیم خرید شیرآلات سارا و سایر محصولات متنوع این واحد تولید تجربه ای دلنشین در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

شیرآلات سارا

در این واحد تولیدی محصولات متنوعی همچون شیرگازی سارا، شیر قفلی سارا و ... تولید می شود به طوری که می توان آن را از مهم ترین تولید کنندگان شیرهای ربع گرد گازی دانست که همه ی آن ها از کیفیت بالایی برخوردارند و نشان استاندارد دارند.

فعالیت های این مجموعه کاملا به روز انجام می شود و با هر تغییری که در سیستم های لوله کشی انجام شود و به طبع آن به شیری خاص نیاز باشد، محصول مناسب و مطابق با نیازها تولید می گردد.

شیرگازی ساراوکاربران درسیستم گازکشی ساختمان چیست؟

در این بخش به چند نمونه از شیرآلات سارا اشاره می کنیم:

  • شیرگازی توپی دسته اهرمی برنجی
  • شیرگازی برنجی قفلی (امکان قفل شدن شیر و نیاز به آچار مخصوص جهت باز و بسته شدن)
  • شیرهای کشویی
  • شیر صافی (بهره مندی از یک صافی توری جهت جداسازی آلودگی های درشت از جریان)
  • شیر خودکار یکطرفه (امکان عبور جریان تنها در یک جهت)
  • شیر شلنگی (امکان اتصال شلنگ به آب)
  • شیر فشار شکن
  • شیرآلات سارا از جنس چدن
  • شیر سوپاپ
  • شیر پیسوار
  • شیر آتش نشانی
  • شیر قطع کن حساس به زلزله
  • شیر اتصال، شناور یا هندلی

تمامی شیرآلات سارا که در این بخش نام بردیم از ویژگی های خاص خود برخوردارند و به منظور خاصی در بخش های خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

از نظر سایزبندی نیز در تمامی سایزهای استاندارد و مطابق با انواع لوله کش ها تولید می گردند و انتخاب سایز و نوع مناسب شیرآلات می تواند توسط کارشناسان انجام گیرد. همچنین برای نصب شیرآلات سارا به شکل صحیح نیز باید از نصاب ماهر کمک بگیرید.

از ویژگی های مهم شیرآلات سارا این است که نیاز به نگهداری خاصی ندارند و تنها با استفاده صحیح و درست از آن ها در مدت های طولانی به کار خود ادامه خواهند داد.

این شیرآلات معمولا ساختمان ساده ای دارند، به همین دلیل دیر خراب می شوند و نصب و استفاده از آن ها نیز راحت است و کیفیت بالای ساخت نیز از دیگر عوامل و دلایل محبوبیت و معروف شدن شیرآلات سارا به شمار می رود.

برای اطلاع از مشخصات و قیمت های دقیق شیرآلات سارا مانند شیرگازی سارا و سایر محصولات، همچنین آگاهی از آدرس دقیق نمایندگی شیرگازی سارا و کارخانه شیرگازی سارا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها