شیرآلات از جمله شیرگازی ها یکی از وسایلی است که امروزه در مکان های مسکونی و صنعتی بسیار به چشم می خور.شیرگازی نیز یکی از این محصولات می باشد که امروزه بازار گرمی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۳۵
شیر گازی


عمده استفاده های این محصول در صنعت گاز می باشد به همین خاطر لقب شیرگازی را به خود گرفته است.ساختار این شیر بسیار ساده و دور از پیچیدگی می باشد.
جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد.
در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نمایددر زمینه تولید شیر گازی تولید کنندگانی همچون ایران شیر، آهارکو، آذران، مهشیر، شیرگازی امین شیر، عالی شیر، سارا، حقیقی، سوگاتی، سیم ایتالیا، سیتکو چین، رفیع نوین و اصفهان فعالیت می کنند.

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

برند TUPY برندی پیشتاز در زمینه تولید اتصالات دنده ای با بالاترین استانداردهای جهانی و بین المللی است.

برای به هم وصل کردن لوله های فولادی و گالوانیزه به یکدیگر از اتصالات گالوانیزه استفاده می گردد که می توان به اتصالاتی چون زانو، مغزی، سه رهای، درپوش، روپیچ توپیچ، چپقی، نیپل، مهره ماسوره، بوشن، و تبدیل اشاره که تماماٌ به صورت دنده ای تولید می گردد.

پوشش ایجاد شده در اتصالات گالوانیزه توپی برزیل به دلیل داشتن یک ساختار خاص دارای مقاومت بالا در برابر صدمات مکانیکی، خوردگی و سایش می باشد.

پوشش ایجاد شده در اتصالات توپی می تواند کلیه نقاط و سطوح فولاد را اعم از گوشه ها، جاهای کوچک و فرورفتگیها پر نموده و از خوردگی جلوگیری کند. که در این زمینه پوشش گالوانیزه بهترین پوشش می باشد.

روش ساخت لوله و اتصالات گالوانیزه توپی برزیل به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد می باشد. مقدار سیلیکون و فسفر موجود در اتصالات گالوانیزه توپی شدیدا ضخامت و ظاهر پوشش گالوانیزه را تحت تاثیر قرار می دهد

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

شرکت ITAP در سال 1972 در شهر Lumezzane تاسیس شد و در زمینه تولید انواع شیرآلات برنجی و منیفولدهای سیستم های سرمایش و گرمایش ایتالیا فعالیت دارد.

شیر خودکار فنری شیری است که عبور سیال در یک جهت بوده و از جریان برگشتی سیال جلوگیری می کند.

شرکت تولید یورک ایتالیا از برند های معروف در بازار می باشد.محصولات این شرکت در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند که یکی از این محصولا، شیرخودکار یورک می باشد که از جمله محصولات نامدار این شرکت ایتالیایی به شمار می رود

شیرآلات سیتکو

برند SITCO در سال 1990 در زمینه های طراحی وتولید انواع شیرآلات ساختمانی، صنعتی و همچنین تولید انواع نوار چسب عایق فعالیت خود را در کشور چین آغاز نمود. از تولیدات این برند می توان به شیرآلات اهرمی اشاره کرد که در روشویی، سینک، حمام و سریس بهداشتی از آن استفاده میشود.

از جمله محصولات پر کاربرد و با اهمیت در ساختمان استفاده از شیرآلات با کیفیت و استاندارد می باشد شیرالات بهداشتی سیتکو از جمله محصولات پر طرفدار می باشد که در این مطلب معرفی می شود.

شیر الات ساختمانی وظیفه قطع و وصل جریان آب وهمچنین میزان خروجی آب و ترکیب آب سردو گرم را به جهت تنظیم دما بر عهده دارند که برخی از آنها کاربرد صنعتی و برخی دیگر کاربرد بهداشتی دارند .

شیرآلات بهداشتی در تماس دائمی با آب قرار دارند و باید در برابر آب مقاوم باشند. جنس شیرآلات و کیفیت آبکاری در مرغوبیت شیرالات بهداشتی تاثیر به سزایی دارد و اگر آبکاری شیرآلات بهداشتی فاقد ویژگی هایی همچون ضد خش و زنگ و خوردگی بودنف آنتی باکتریال بودن و همچنین فاقد سازگاری بالا با محیط های مختلف و دماهای مختلف باشد آن محصول در کوتاه مدت برایتان مشکل آفرین خواهد شد.

در این زمینه شیرآلات بهداشتی سیتکو از بهترین و باکیفیت ترین محصولات می باشد.

اتصالات گالوانیزه

برای به هم وصل کردن لوله های گالوانیزه و شیرآلات از اتصالات گالوانیزه استفاده می شود که در این زمیه کارخانجاتی همچون تهران، سیتکو، توپی، ساوه، مک، سیم، اصفهان و... فعالیت می کنند.

در هر نوع لوله کشی نیاز به این وجود دارد تا از اتصالات بهره برده شود تا به وسیله ی آن ها بتوان لوله ها را در جهت ها و مسیرهای مختلف و مورد نظر جهت دهی و هدایت نمود

گالوانیزه آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند از زنگ زدن محفوظ می ماند خوردگی یا زنگ زدن آهن فقط در حضور اکسیژن و آب صورت می گیرد لذا در گالوانیزاسیون فلز فاسد شدنی را در مذاب یک فلز فاسد ناشدنی فرو می برند و بیرون می آورند تا سطح آن از یک لایه فلز فاسد نشدنی پوشیده شود

از آهن گالوانیزه در ساختن لوازمی مثل لوله بخاری کانال کولر لوله های آب و هر جایی که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد استفاده می شود.

نوار تفلون

برای آب بندی اتصالات و لوله های گالوانیزه از نواری نازک و انعطاف پذیر که به رنگ سفید که به نوار تفلون نام دارد مورد استفاده قرار می گیرد. در این زمینه تولیدکنندگانی همچون فورس، تاب، دنا، کلار، نیتکو، تهران و... فعالین می کنند.

هر محصولی اعم از لوله، شیر، پمپ ها، انواع گیج ها و ... که سر آن ها اتصالات دنده ای و یا رزوه ای دارد را می توان با این نوار پوشش دارد. نحوه استفاده بدین صورت است که نوار را روی دنده ها و یا رزوه ها قرار داده و چند دور به دور رزوه ها یا دنده ها می چرخانند.

مزایای نوار تفلون چیست؟

مقاومت در مقابل ضربه
اصطکاک پایین
مقاومت به اشعه ی UV
مقاومت دی الکتریک بالا
عدم حساسیت به رطوبت
مقاومت شیمیایی بالا
بدون چسبندگی
نوار تفلون به طور کلی کاربرد های مختلفی دارد. همچون استفاده در آب بندی مخازن و هواپیما، لوله کشی ساختمانها و تاسیسات ، سیستم های گرمایشی، صنایع غذایی، صنایع پزشکی و دارویی، بسته بندی، کامپوزیت، ترموپلاستیک و ...


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها