مسئول دفتر مامایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

آمار بالای “سقط‌ های غیرقانونی” در کرمانشاه

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه؛

محبوب‌ترین اسامی نوزادان کرمانشاهی طی فروردین‌ماه چه بود؟

صادق خدادادی، مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه، اظهار کرد: در نخستین ماه سال جاری(فروردین ماه)، یک‌هزار و ۹۷۱ واقعه ولادت در استان کرمانشاه به ثبت رسیده که میزان موالید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۲ هزار و ۱۲۵ نفر بوده، روندی کاهشی داشته است.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۶۴

جام جم آنلاین؛ مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: بیشترین نامگذاری نوزادان در استان طی فروردین‌ماه برای پسران آیهان، محمدآراد، آرسام، رایان و شاهان و دختران بهار، نورا، لیانا، دلسا و نفس بوده است.

 

وی با اشاره آمار تولدهای روزانه طی فروردین‌ماه را حدود ۶۶ کودک اعلام کرد و افزود: بیشترین نامگذاری نوزادان در استان برای پسران آیهان، محمدآراد، آرسام، رایان و شاهان و دختران بهار، نورا، لیانا، دلسا و نفس بوده که ظرف ۲۴ ساعت شناسنامه نوزادن صادر می‌شود.

 مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه همچنین آمار فوت فروردین‌ماه سال گذشته را یک‌هزار و ۶۱ مورد اعلام کرد و ادامه داد: این آمار امسال یک هزار و ۵۳ مورد ثبت شده است.

*۲ درصد کرمانشاهی هنوز برای کارت ملی هوشمند ثبت‌نام نکرده‌اند

 وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۲ درصد کرمانشاهی برای اخذ کارت ملی اقدام نکرده، افزود: از ابتدای طرح جایگزینی کارت‌های جدید ملی تاکنون در استان یک‌میلیون و ۶۶۴ و ۳۲۳ هزار مورد درخواست برای کارت ملی داشتیم که برای یک‌میلیون و ۵۲۴ و ۵۲۲ هزار نفر کارت هوشمند صادر و بیش از ۱۳۹ هزار نفر باقی‌مانده‌اند.

خدادادی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار کارت ملی در دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال وجود دارد که افراد برای تحویل آن مراجعه نکرده‌اند، تصریح کرد: طی فروردین‌ماه ۴ هزار و ۸۴۹ کارت ملی صادر و ۷ هزار و ۵۵۲ کارت ملی تحویل داده شده است.

 مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه درخواست ثبت شده اخذ کارت ملی در فروردین‌ماه را ۴ هزار و ۹۷۲ اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۱۹۹ مورد نیز ازدواج هم طی مدت مذکور ثبت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها