سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: زمان برای از دست دادن نداریم و اگر قرار باشد بخاطر دل نرنجاندن کسی کاری نکنیم همان بهتر که نباشیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: زمان برای از دست دادن نداریم و اگر قرار باشد بخاطر دل نرنجاندن کسی کاری نکنیم همان بهتر که نباشیم.
کد خبر: ۱۴۰۶۹۸۷

هرمزگان-جام جم انلاین-سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: زمان برای از دست دادن نداریم و اگر قرار باشد بخاطر دل نرنجاندن کسی کاری نکنیم همان بهتر که نباشیم.  

 

سیدمحمدرضا موسوی صبح امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) در نطق جلسه امروز شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس به عنوان راهبر اصلی خدمات شهری ٨ ماه است در کماست، چه دلیلی دارد افراد براساس سفارش این و آن در مسندهایی با این اهمیت قرار بگیرند و با آینده شهر و شهروندان بازی کنند.

 

وی بیان کرد: اولین نکته باید به شرایط نامطلوب در حوزه ساماندهی میوه فروشان فصلی، دستفروشان مرکز شهر، نابسامانی در استقرار دستفروشان در محدوده پیامبر اعظم (س) اشاره کنم و گلایه های بسیاری از شهروندان را این خصوص و همچنین نامطلوب بودن استقرار بساط‌های متفرقه در حوزه نوار ساحل بویژه دخانیات را متذکر شوم و از مجموعه شهرداری در خصوص استانداردهای چندگانه گلایه کنم و حتما خواهان این هستیم که روال تغییر کند و شهر را در این حوزه مدیریت کنند.

 

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه باز در همین حوزه خدمات شهری متاسفانه وضعیت ظاهری در حوزه تنظیف شهر تعریفی ندارد و بسیاری از معابر با مشکل نظافت موجه هستند و این مشکل باعث شده بسیاری از شهروندان  شکایت داشته باشند، اظهار کرد: در محلات بافت قدیمی شهر به بهانه فرسوده بودن از کیفیت کار خدماتی کم و کاسته شده تا جایی که در حوزه بهسازی بوستان های نیاز به کار عمیق وجود دارد که انجام نشده است.

 

وی ادامه داد: در گذشته به شهردار تذکر دادم و الان هم بیان می کنم که برای یک نفر یک شهر را فدا نکنید، اگر شخصی در هر حوزه ای توان مدیریت ندارد را باید عوض کنید، حتی اگر پشتیبان سیاسی قوی داشته باشد و فلان شخص و فلان دستگاه وی را پشتیبانی می کند.

 

موسوی با اشاره به اینکه زمان برای از دست دادن نداریم و اگر قرار باشد بخاطر دل نرنجاندن کسی کاری نکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها