رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان:

انجام تخصصی کار در مدیریت شهر ضروری است

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان با بیان اینکه باید انجام کار در مدیریت شهر تخصصی شود، گفت: نیروهای جذب شده از نیروهای خدماتی، فنی و... در شهرداری باید در قسمت‌های تخصصی خود مشغول بکار شوند تا کیفیت خدمات شهری افزایش یابد.
کد خبر: ۱۴۰۶۸۹۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مرتضی کرباسیان در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورا با تأکید بر اینکه باید انجام کار در مدیریت شهر تخصصی شود، اظهار کرد: نیروهای جذب شده از نیروهای خدماتی، فنی و... در شهرداری باید در قسمت‌های تخصصی خود مشغول بکار شوند تا کیفیت خدمات شهری افزایش یابد.

وی خواستار بکارگیری نیروهای کارآمد، متخصص و نخبه بومی در بخش‌های مختلف شهرداری شد و گفت: اگر به دنبال اجرای عدالت و مبارزه با فساد هستید کارها را به جوانان مومن، انقلابی، دانا و کاردان بسپارید.

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان بیان کرد: نظارت و بازرسی در شهرداری باید به نحوی باشد که از بکارگیری نیروهای بازنشسته جلوگیری شده، نیروهای متخصص در جایگاه خود مشغول شده و برای جایگاه‌های خالی نیز از طریق برگزاری آزمون نیروی کارآمد متخصص جذب شود.

کرباسیان عمده خدمات ارائه شده به شهروندان را توسط معاونت خدمات شهری شهرداری دانست و افزود: کیفیت ارائه خدمات به ویژه در 6 ماهه نخست سال با توجه به حضور گردشگران بسیار مهم است لذا برنامه این کمیسیون تا پایان شهریورماه سال جاری بر حضور معاونان، مدیران مناطق و سازمان‌ها به منظور ارائه گزارش عملکرد و بیان مسائل و مشکلات موجود است.

وی تصریح کرد: قطعاً نمی‌توانیم تمام خواسته‌ها را عملی کنیم اما با توجه به گزارش‌های ارائه شده، فرآیندها و امور آسیب‌شناسی شده و مشکلات اولویت‌بندی شده، تلاش می‌شود با پیشنهاد راهکارهای خلاقانه به ارائه با کیفیت خدمات کمک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها