رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان:

انجام تخصصی کار در مدیریت شهر ضروری است

شهردار ملایر گفت: پروژه اصلاح هندسی میدان تعاون و جایگزینی آن با تقاطع دارای چراغ راهنمایی چهار فازه تا پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد و شاهد ساماندهی و نظم ترافیکی در این نقطه و کاهش تصادفات خواهیم بود.
کد خبر: ۱۴۰۶۷۹۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، مجید فرجی با بیان اینکه اجرای هر پروژه عمرانی از آغاز تا اتمام آن زمان‌بر است، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای تردد این منطقه و معارض‌های زیرزمینی از جمله فیبرنوری، لوله‌های آب و فاضلاب و کابل‌های برق با چالش هایی مواجه هستیم که سبب کُند شدن عملیات اجرایی آن شده است.

فرجی تردد وسایل نقلیه از لاین‌های کُندرو به تقاطع را یکی از دلایل ترافیک سنگین این منطقه دانست و افزود: به سرعت لاین‌های کُندرو به سمت تقاطع، مسدود و برای ارتباط آن با لاین تندرو، در حد فاصل ۱۵۰ متر مانده به تقاطع این لاین‌ها به لاین تندرو باز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با امتداد بلوارها به سمت تقاطع، چراغ‌های راهنمایی باید هر چه سریع‌تر جابه‌جا و به سمت جلو منتقل شود، افزود: علاوه بر فرهنگ‌سازی برای رعایت چراغ راهنمایی به دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی نیاز داریم که در مرحله تأمین بودجه از منابع داخلی برای نصب این دوربین‌های هوشمند هستیم.

با توجه به بحث روان‌سازی، کم شدن حوادث و برآورد هزینه‌ای، ایجاد یک تقاطع چراغدار به جای میدان تعاون ملایر، پس از تصویب شورای شهر و شورای ترافیک، از اواخر فروردین ماه به مرحله اجرا درآمد که از آغاز عملیات اجرایی این پروژه، ترافیک سنگین بلوارهای منتهی به میدان، نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها