معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

"ویزیت گروهی" در مطب پزشکان تخلف است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه؛

۱۵۰۰ شغل در پارس جنوبی به کرمانشاه اختصاص یافت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال در پروژه‌های پارس جنوبی (عسلویه) به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۴۰۶۸۰۲

جام جم آنلاین؛ عزیز نوری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در کرمانشاه با اشاره فراخوان جذب ۱۵۰۰ نیرو از سراسر کشور در  پروژه‌های پارس جنوبی (عسلویه)، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال در استان رایزنی‌های با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در راستاس اختصاص سهم ویژه‌ای از اشتغال‌های پارس جنوبی به استان کرمانشاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به همین منظور موضوع اشتغال کرمانشاه در اولویت اول قرار گرفت و یک‌هزار و ۵۰۰ نفر را به شرط داشتن متقاضی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استخدام این تعداد نیروی کار در استان انجام شده؛ فرم‌هایی تهیه و به سطح مراکز استان ارسال کردیم تا سریعا حداکثر تا روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه، آمار و ارقام را به بوشهر اعلام کنیم.

وی گفت: رشته‌های انواع رشته‌های جوشکاری، آرماتور بند، قالب‌بند، مونتاژکار و کمک مونتاژکار، داربست‌بند، برق و ابزار دقیق، لوله‌کشی، لوله‌کشی صنعتی، برق صنعتی، عایق‌کاری ساختمان، سنگ‌زن، تک‌زن و فیتر حرفه‌های مورد نیاز در پروژه‌های پارس جنوبی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها