معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

"ویزیت گروهی" در مطب پزشکان تخلف است

در راستای توجه ی ویژه به امر خطیر سلامت مردم محروم و حاشیه نشین شهر کرمانشاه، طرح غربالگری و درمانی در محله ی آقاجان به همت اداره سلامت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه انجام گرفت.
کد خبر: ۱۴۰۶۴۵۶

جام جم آنلاین؛ به گزارش اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه؛ در طرح مذکور که با همکاری اداره بهداشت شهرستان، سازمان هلال احمر و با حضور کارشناسان بهداشت اداره سلامت شهرداری صورت پذیرفت، خدمات درمانی، پزشکی، مامایی، تغذیه، مشاوره، روانشناسی، غربالگری(تب سنجی و سنجش اکسیژن خون)، تست قند خون و توزیع بیش از ۳۰۰ عدد اقلام بهداشتی بصورت رایگان جهت ساکنین محروم این منطقه ارائه گردید.

برپایه ی این گزارش؛ با تمهیدات فراهم شده و حمایت جمعی، زمینه ای فراهم گردید که موارد خاص بهداشتی جهت پیشگیری، درمان و مبارزه با برخی بیماری های مُسری در اختیار ساکنین محترم و مستضعف آقاجان قرار گیرد.

گفتنی است؛ علاوه برخورداری از خدمات درمانی افراد محروم و کم بضاعت در این طرح، بروشورهای راهنمای تهیه شده جهت استفاده بهینه از اقلام نیز توزیع شد.

شایان ذکر می باشد؛ آموزش راهکارهای بهداشتی توسط کارشناسان خبره اداره بهداشت شهرداری به ساکنین منطقه از سایر خدمات سلامت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها