مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث نیوجرسی در بزرگراه شهید میثمی‌

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به لزوم ایمن‌سازی تردد در بزرگراه‌ها، نیوجرسی‌های بتنی جایگزین گاردریل می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۶۳۳۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ جواد کشانی با بیان اینکه ایمن‌سازی بزرگراه‌های سطح منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: هم‌اکنون در بزرگراه شهید میثمی حد فاصل بزرگراه شهید اقارب‌پرست تا پل شهید مفتح پروژه عمرانی احداث نیوجرسی به طول ۱۶۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ایمنی بزرگراه‌های اصفهان با جایگزین کردن نیوجرسی‌ها به جای گاردریل‌ها افزایش پیدا می‌کند، افزود: این نوع حفاظ ایمنی در مقابل ضربه کمترین خسارت را به خودرو وارد می‌کند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت اصول ایمنی و توجه به علائم ترافیکی در محدوده اجرای پروژه با سرعت مطمئن تردد کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: بازگشایی مسیر جنوب به شمال پل شهید مفتح از دیگر اقدامات ترافیکی در سطح منطقه است، به این صورت که اگر کسی از شهرک ولی‌عصر (عج) قصد ورود به بلوار کشاورز و میدان ۹ دی همچنین ورود به کندروی بزرگراه شهید حبیب‌الهی را داشته باشد، به‌راحتی دسترسی خواهد داشت. تمام تلاش ما در منطقه روان‌سازی و ایمنی عبور و مرور از طریق نصب علائم و تجهیزات ترافیکی است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها