کد خبر: ۱۴۰۶۰۴۷

در این مطلب می‌خواهیم با بررسی یک موسسه‌ی آموزش آنلاین زبان انگلیسی بعنوان یک مثال، برای شما از مزایای کلاس‌های آنلاین صحبت کنیم. انتخاب ما غیر از عملکرد این موسسه در آموزش آنلاین زبان انگلیسی از آن جهت است که این موسسه‌ قبل از همه‌گیری کرونا، آموزشگاه خود با سابقه 20 ساله را تعطیل می‌کند و شیوه آموزش آنلاین را در پیش می‌گیرد. یعنی درست زمانی که آموزش مجازی جایی در میان مردم نداشت و روش‌های سنتی اصرار به برگزاری کلاس‌های حضوری داشتند. علاوه بر این می توانید با رزرو رایگان تعیین سطح زبان انگلیسی، از میزان تسلط خود به زبان انگلیسی آگاه شوید.

نام این آموزشگاه آنلاین دوره‌سرا است و حالا بپردازیم به مهم‌ترین فواید کلاس‌های آنلاین:

1)نداشتن جغرافیا

کافیست شما یک گوشی یا لپ تاپ داشته باشید و اینترنت در دسترس‌تان باشد تا در هر کجای دنیا که هستید، بدون هیچ محدودیتی سر کلاس درس استادی که دوست دارید بنشینید و دیگر لازم نیست فقط در اطراف محل زندگی و شهر خود دنبال معلم مناسب باشید. شما می‌توانید بهترین معلم را بدون در نظر گرفتن مسافت انتخاب کنید. به‌طور مثال شما در روش سنتی تنها در تهران می‌توانستید از کلاس‌های استاد بنامی چون سعید رضایی (موسس آموزشگاه آنلاین دوره‌سرا) استفاده کنید، در حالیکه زبان آموزان از نقاط مختلف جهان در کلاس های مجازی آموزش زبان این موسسه ثبت نام می کنند و به یادگیری زبان انگلیسی می پردازند.

 

مزایای یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین چیست؟

 

2)هزینه کمتر

همانطور که می‌دانید ، هزینه‌ی کلاس آنلاین کمتر و به صرفه‌تر از کلاس حضوری است؛ زیرا شما دیگر مجبور نیستید برای رفت و آمدتان به محل کلاس هزینه کنید و همین‌طور مدرس شما از پرداخت هزینه‌های مازاد (اجاره ملک و قبوض...)، معاف می‌شود و در نتیجه شهریه‌ی کلاس‌ها هم به صرفه‌تر خواهد بود. با این اوصاف شما می توانید با هزینه کمتر برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی اقدام کنید.

3)استفاده از متدهای روز

در تدریس آنلاین امروزی، دیگر مثل کلاس‌های قدیم و آموزش سنتی، خبری از کتاب‌های قطور و کسل‌کننده نیست و لوازم کمک آموزشی متنوعی مانند: پادکست‌ها، ویدیوها، اینفوگرافیک‌ها و مقالات به روز، در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌گیرد و از متدهای گرافیکی و جذابتری استفاده می‌شود.

باید بپذیریم کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی بسیار متنوع‌تر از کلاس‌های سنتی تدریس زبان هستند، امروزه با پیشرفت تکنولوژی شیوه‌های آموزشی جدیدی وارد بازار شده است که بسیار کارآمد و موثر عمل کرده‌اند. به طور مثال در موسسه دوره‌سرا تمرین‌های مووی تاک یا همان تماشای فیلم و سریال، به منظور تقویت مهارت‌های اسپیکینگ و لیسنینگ، تشکیل گروه‌های مختلف در برنامه های پیام‌رسان به منظور تصحیح روزانه تکالیف زبان آموزان و تعامل بیشتر آنها با یکدیگر و همچنین برقراری ارتباط آسان و صمیمانه با مدرسان و برگزاری ورکشاپ‌ها به منظور آموزش صحیح و مناسب زبان‌ در همه دوره‌های دوره‌سرا تاثیر شگرفی بر تقویت زبان زبان‌آموزان دارد.

همه اینها تنها در حالت آنلاین امکان پذیر است و با روش های سنتی قابل اجرا نیستند.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین چیست؟

4)امکان شرکت در کلاس برای افراد شاغل

 آموزشگاه‌ها به دلیل شرایط کاری ، معمولا ساعت‌های محدودی را به کلاس‌ها اختصاص می‌دهند، که این امر ممکن است با شرایط و زمان کاری شما تداخل داشته باشد، اما در کلاس آنلاین هم انعطاف پذیری ساعت برگزاری کلاس‌ها خیلی بیشتر است و هم شما می‌توانید در زمان استراحت از هر جایی، در کلاس مورد نظرتان شرکت کنید و از وقت اضافه‌تان استفاده‌ی مفید نمایید .

5)صرفه جویی در وقت

همانطور که گفتیم لازم نیست شما وقت خود را برای حاضر شدن و رسیدن به موسسه یا کلاس، در ترافیک و شلوغی هدر کنید ، بلکه می‌توانید خیلی آسان، در خانه‌ی خود و با لباس راحتی و فنجان قهوه‌تان پشت سیستم نشسته و از کلاس درس لذت ببرید.

البته اینجا منظور ما از کلاس آنلاین تاثیرگذار، از آن سبک کلاس‌هایی که پشت سر هم ویدیو‌های تکراری پخش می‌کنند و عاری از هرگونه خلاقیت هستند، نیست. بلکه ما از کلاس‌هایی صحبت می‌کنیم که موافق با علم روز و نیازهای زبان‌آموزان رفتار می‌کنند و فضای زنده و پویایی برای شاگردان خود مهیا می‌کنند.

در نهایت اگر به دنبال ایجاد یک تغییر بزرگ در زندگی خود هستید اما تا به امروز رویاهای خود را دنبال نکرده‌اید، همین حالا با مجموعه‌ی دوره‌سرا، تماس بگیرید و از تعیین سطح رایگان زبان انگلیسی این مجموعه بهره ببرید.

مشاوره: (خانم میربابایی) 09191026452

مشاوره : (خانم محمدی) 09384605775

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها