تحقق ۱۳۰ درصدی تعهدات اشتغالزایی استان البرز

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تحقق ۱۳۰ درصدی تعهدات اشتغالزایی این استان در سال گذشته خبرداد .
کد خبر: ۱۴۰۵۸۶۰

به گزارش جام جم البرز، "عبدالله دارایی " در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: در سال جاری نیز در تلاش هستیم که با اجرای طرح ها و برنامه های موثر اقتصادی سالی پراز شغل و تولید را داشته باشیم .

وی با اشاره به شعار سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید گفت: دولت در سال جاری تعهد اشتغال برای ۵۰ هزار نفر را برای استان البرز داشته که با مردمی کردن اقتصاد، توسعه تعاونی ها و کارآفرینی ، دریافت تسهیلات ارزان قیمت درصدد هستیم این تعهد را چند برابر کنیم .

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز اضافه کرد: نقشه راه در سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب مشخص شده و باید اقتصاد مردم پایه داشت و کار را به خود مردم واگذار کرد.

وی بیان کرد: دولت باید دراین زمینه هماهنگ کننده باشد و در بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان مهم در اشتغالزایی اقدامات موثر باید داشته باشیم .

دارایی گفت: توسعه تعاونی هایی روستایی و شهری در استان البرز در سالجاری با هدف اشتغالزایی هرچه بیشتر بیش از پیش دنبال می شود .

وی با اشاره به روز کارگر ، کارگران را خط مقدم جبهه اقتصادی خواند که همواره در عرصه تولید و توسعه اقتصادی پیشگام بوده اند .

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه اقتصاد ، حمایت از کالای ایرانی و پرهیز از اسراف همراه با اقدامات فرهنگی دراین مولفه ها برای تحقق اهداف شعار سال ضروری است .

وی گفت: برای تحقق اهداف شعار سال کارگران ، کارآفرینان و تعاونگران نقش اساسی دارند و امروز شاهد آن هستیم که جامعه کارگری تحصیل کرده در عرصه اقتصاد کشور در جهت تحقق و توسعه هرچه بیشتر این بخش در تلاش است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها