رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به عملکرد دوره ششم شورای اسلامی این کلان‌شهر گفت: شهروندان باید به عملکرد دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان نمره دهند، به نظر من عملکرد این دوره نمره قابل قبولی دارد اما به معنای رسیدن به صددرصد اهداف و برنامه‌ها نیست.
کد خبر: ۱۴۰۵۷۹۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد نورصالحی امروز شنبه نهم اردیبهشت‌ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: روز شوراها در واقع روز مشارکت مردم در اداره امور روستا، بخش، شهر و استان خود است، در این راستا امیدواریم این فرایند در کشور موفق باشد و روزبه‌روز تکامل پیدا کند.

وی افزود: انتخابات فرایند مهمی است که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و مشارکت و حضور مردم در این بین مهم است اما پس از انتخابات نیز انتظار است مردم در اداره امور شهر با ارائه نظرها و پیشنهادهای خود و حتی نظارت بر انجام امور به نمایندگان خود در شوراها کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این راستا در دوره ششم شورای این کلان‌شهر باشگاه شهراندیشان را راه‌اندازی کردیم تا شهروندان بتوانند نظرها، پیشنهادها و حتی انتقادهای خود را در اداره امور شهر منعکس کنند.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان به‌طور مرتب دیدگاه‌های مردم را رصد می‌کند و در اداره امور شهر از نظرات شهروندان بهره می‌برد.

نورصالحی با اشاره به عملکرد دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهروندان باید به عملکرد دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان نمره دهند، به نظر من عملکرد این دوره نمره قابل قبولی دارد اما به معنای رسیدن به صددرصد اهداف و برنامه‌ها نیست.

وی اظهار کرد: در این راستا باید تلاش کنیم به آنچه که شایسته مردم اصفهان و این شهر فرهنگی، نخبه‌پرور با سابقه تمدنی است، دست پیدا کنیم، لذا از شهروندان درخواست می‌شود نظرات و مشکلات شهر و منطقه خود را مطرح کنند تا بتوانیم سریع‌تر به آن‌ها رسیدگی کنیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها