هشدار دادستان کرمانشاه به پزشکان بدون کارتخوان:

فرار مالیاتی پزشک متخلف کرمانشاهی کار دستش داد

موضوع قتل مرد ۴۵ ساله اهل کرمانشاه که توسط دوستش به قتل رسیده برای روشن شدن تمامی زوایای ماجرا همچنان در دست پیگیری است.
کد خبر: ۱۴۰۵۶۲۰

جام جم آنلاین؛ سرهنگ “علی کرمی” اظهار داشت: پس از اعلام مفقودی مرد ۴۵ ساله ای در کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده خود ابتدا خودرو تویوتا لندکروز فرد مفقود شده را که به آتش کشیده شده بود در دامنه های صعب العبور یکی از روستاهای کرمانشاه کشف کردند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند آخرین فردی که با فقدانی در ارتباط بوده دوست ۳۰ ساله وی می باشد که در ادامه و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر و در بازرسی های انجام گرفته از محل سکونتش یک قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به قتل دوستش اعتراف کرد.

وی یادآور شد: مطالب عنوان شده توسط فرد متهم در بازجویی ها اظهارات اولیه وی بوده که صرف نظر از صحت و سقم اظهاراتش، تحقیقات تکمیلی جهت روشن شدن و تنویر افکار عمومی و همچنین کشف زوایای گنگ با توجه به اینکه موضوع نیاز به زمان و بررسی بیشتر و همه جانبه دارد، در دست اقدام است.

سرهنگ کرمی تاکید کرد: تحقیقات تکمیلی پرونده با جدیت در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار دارد و نتایج تکمیلی پس از روشن شدن زوایای مختلف پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها