رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان در تشریح برنامه های 1402 خبرداد:

انجام 72 برنامه در 11 قرارگاه

مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت :از تمام ظرفیت های رسانه ای برای پوشش سفر ریاست جمهور به استان خوزستان استفاده می شود.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۳۸

جام جم آنلاین - خوزستان : مسئول بسیج رسانه خوزستان اظهار داشت : خوزستان با ظرفیت های عظیم رسانه ای در حوزه مکتوب و برخط به عنوان قطب رسانه ای جنوب غرب کشور می باشد وباید از این ظرفیت رسانه ای در جهت آگاهی بخشی و امیدآفرینی نهایتت استفاده را نمود.

سجاد بهمئی ادامه داد: با توجه به جنگ روایت ها که در شرایط فعلی وجود دارد،رسانه می تواند با روایت اول و صحیح نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمن در روایت سازی دروغ و مقابله با سیاه نمایی ها داشته باشد.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف دشمن در جنگ روایت ها، ایجاد ابهام در ذهن مردم است و ما به عنوان فعالان عرصه اطلاع رسانی باید آمادگی کامل داشته باشیم و با جنگ شناختی دشمن با تولید اخبار امید افرین ، مقابله کنیم.

مسئول بسیج رسانه خوزستان در ادامه به دستاورد های دولت پرداخت و اظهار کرد: سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان دستاوردهای زیادی به همراه خواهد داشت و از رسانه های استان دعوت می شود که با تمام ظرفیت ها حضور دولت در استان خوزستان را پوشش خبری دهند.

به گفته وی؛استان خوزستان به عنوان قطب رسانه ای می تواند یک الگوی رسانه ای بسیار خوبی در تولید اخبار مهم استان و کشور باشد و با جریان سازی رسانه ای مثبت و امید بخش نقش مهمی را در اختصاص اعتبارات دولت به استان داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها