از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان صورت گرفت؛

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان آغاجاری منصوب شد

در آستانه سفر رئیس جمهور به خوزستان مطرح شد؛

تشریح عملکرد یکساله هلال احمر خوزستان از زبان مدیرعامل جمعیت

در آستانه سفر رئیس جمهور به خوزستان، مدیرعامل این جمعیت عملکرد یکساله هلال احمر خوزستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۰۵۳۴۰

 جام جم آنلاین - خوزستان: به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ وحید شعبانی گفت: در یک سال گذشته مجموعه جمعیت هلال احمر استان در بخش های مختلف صف و ستاد تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم به کار بسته است.

او ضمن تقدیر از تلاش وافر نجاتگران داوطلب در ارائخ خدمات امداد و نجات، افزود: در مجموع عملیات های جاده ای، کوهستان، سیلاب، آوار و شهری 105 هزار و 460 خدمت توسط عوامل امدادی به مردم عزیز استان ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین با اشاره به اینکه آموزش یکی از محورهای اصلی ماموریتی هلال احمر است، عنوان کرد: 1 میلیون و 260 هزار و 610 خدمت آموزشی در بخش های مختلف آموزش همگانی، ضمن خدمت کارکنان،آموزش های تخصص و پایه و پروژه‌های مختلف آموزشی انجام شده است.

شعبانی ارائه کمک های حمایتی به نیازمندان، تسکین آلام بشری و محرومیت زدایی را بخش دیگری از رسالت هلال احمر در حوزه معاونت امور داوطلبان توصیف و تصریح کرد: مردم عزیز استان از 105 هزار و 320 خدمات در پروژه‌های مختلف امور داوطلبان مانند دریافت بسته‌های معیشتی، کمک های حمایتی درمانی و .... بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: خدمات بهداشتی، دارویی، درمان و توانبخشی نیز بخش مهمی از فعالیت های این جمعیت را در بر می گیردکه با عنایت پروردگار متعال، 90 هزار و 750 مورد ارائه خدمت در این حوزه صورت پذیرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ارائه خدمات عام المنفعه وبشر دوستانه در حوزه معاونت امور جوانان را به عنوان درگاه ورودی جمعیت بیان کرد و افزود: طی یکسال گذشته 67 هزار و 215 عنوان برنامه‌های مختلف فرهنگی، اردویی توسط اعضا جوان استان رقم خورده و بشردوستان جوان این مجموعه مردم نهاد با به انجام رساندن فعالیت های اجتماع محور به ایفای نقش در جامعه پرداخته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پایان از همکاری و،همراهی و همدلی مردم عزیز استان ،مسئولان استانی و شهرستانی وهمه دست اندر کاران و فعالان جمعیت هلال احمر خوزستان تقدیر کرد و از آنان خواست بیش از یکسال گذشته برای پیشبرد آرمان های والای انقلاب و اهداف جمعیت هلال احمر در سطح استان تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها