رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

بهره برداری 77 پروژه عمرانی در 16 ماه اخیر

وزارت بهداشت و درمان گزارش داد

افزایش شهرهای نارنجی در خوزستان

به گزارش وب‌دا خوزستان و بر اساس آخرین بروز رسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۱۲ به ۴ شهر و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۶۱ به ۳۹ شهر کاهش یافت؛ همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۲۷۰ به ۲۳۵ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۱۰۵ به ۱۷۰ شهر رسید.
کد خبر: ۱۴۰۵۲۴۷

جام جم آنلاین - خوزستان،به گزارش وبدا خوزستان، در هفته‌های اخیر و با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، همچنان شاهد وجود شهرهای زرد و افزایش شهرهای با رنگ نارنجی در نقشه خوزستان هستیم.

بر اساس این گزارش و طبق آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در کشور، استان خوزستان با ۸ شهر زرد و ۲ شهر نارنجی در نقشه نمایان شد.

بنابر این آمار، شهرهای اهواز، کارون، حمیدیه، امیدیه، رامهرمز، بهبهان، لالی و مسجدسلیمان به عنوان ۸ شهر زرد و رامشیر و آغاجاری ۲ شهر خوزستان با وضعیت نارنجی در این هفته هستند؛ این در حالی است که استان هفته‌های گذشته را با یک شهر نارنجی سپری کرده بود.

شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندر ماهشهر، هندیجان، هویزه، دشت آزادگان، کرخه، شوش، اندیمشک، دزفول، گتوند، شوشتر، باوی، هفتکل، باغملک، دزپارت، ایذه و اندیکا در وضعیت آبی کرونایی هستند.

گفتنی است، با توجه به شیوع زیر سویه‌های جدید کرونا از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود نسبت به انجام و تکمیل واکسیناسیون، استفاده از ماسک در اماکن سربسته و پر ازدحام و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند تا از افزایش شهرهای زرد و نارنجی در خوزستان جلوگیری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها