یک گروه مقاومتی نوظهور «اصحاب کهف» در عراق در بیانیه‌ای به دولت این کشور نسبت به تحرکات آمریکایی‌ ها و افزایش شمار نظامیان اشغالگر این کشور در عراق هشدار داد.
کد خبر: ۱۴۰۵۰۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، در بیانیه این گروه عراقی آمده است:پرسنل اطلاعاتی آمریکا این روزها به صورت مداوم از حریم هوایی عراق استفاده می‌کنند و هدف از آن انتقال نظامیان و تجهیزات فنی از پایگاه «الجهراء» در کویت به پایگاه «ویکتوری» در فرودگاه بغداد است.

گروه اصحاب کهف در ادامه تاکید کرد: همچنین باید به آنچه آمریکایی‌ها در این دوره خاص برنامه‌ریزی می‌کنند، یعنی کمک به رژیم اسرائیل و تشدید روند انتقال تجهیزات پشتیبانی لجستیکی از طریق حریم هوایی عراق توجه کنیم.

آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که همه نظامیان خود را از خاک عراق خارج کرده‌اند اما برخی منابع می گویند که ۲ هزار و ۵۰۰ نظامی آمریکایی با عناوین مختلف در خاک عراق همچنان حضور دارند.

پارلمان عراق دی ماه ۹۸ قانون خروج نیروهای اشغالگر آمریکا را از این کشور تصویب کرد، ولی آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف نظیر افزایش اقدامات تروریستی همچنان تلاش دارد حضور خود را در عراق ادامه دهند.

کارشناسان معتقدند که آمریکا با حمایت از گروه‌ های تروریستی در عراق تلاش دارد تا به بهانه اقدامات آنان در این کشور همچنان حضور نظامی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها