چرا تلاش برای کاهش بیکاری جواب نداده است؟

کرمانشاه هنوز دومین استان بیکار ایران است!

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه؛

شلیک گلوله، جان باجناق را گرفت

سرهنگ “علی کرمی” اظهار داشت: پس از وقوع قتل جوان ۳۶ ساله در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۰۴۷۲۶

جام جم آنلاین کرمانشاه-مسعود اسماعیلی؛ رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری شخصی خبر داد که به صورت سهوی باجناق خود را در کرمانشاه با شلیک گلوله به قتل رسانده بود. 

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای فنی اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی قاتل شدند که جوانی ۳۴ ساله است و او را در عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل باجناق خود اعتراف کرده، افزود: این شخص عنوان کرده در روز حادثه، چند نفر به درب منزل مقتول آمده اند که با آن ها سر یک قطعه زمین اختلاف داشته اند، از همین رو مقتول با وی تماس گرفته و کمک خواسته است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: مقتول در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که با یک قبضه اسلحه کلاشینکف به منزل باجناقش رفته اما عنوان کرده نیازی به استفاده از اسلحه نیست ولی چون سلاح از قبل مسلح شده بود در کشمکش میان آن دو، ناخواسته تیری شلیک و به سینه مقتول برخورد کرده و باعث فوتش شده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه جستجوهای خود موفق به کشف اسلحه کلاشینکف، یک تیغه خشاب و چند عدد فشنگ شده و پس از تشکیل پرونده ای در این خصوص آن را برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارجاع داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها