مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق استان:

آذربایجان شرقی به بیش از 1700 مگاوات برق نیاز دارد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی از کشف پنج هزار و ۵۶۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز (ماینر) در استان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۴۳۳۱

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: اکبر فرج نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۱۳۹۸ اقدام اصلی برای کشف و ضبط دستگاه‌های رمز ارز در آذربایجان شرقی آغاز شده است، طوری که کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی های فنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند این تعداد دستگاه تولید رمز ارز غیر مجاز را در ۵۱۷ نقطه از شهرستان‌های استان شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه تولید غیر مجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی، به عنوان تهدیدی برای شبکه برق به شمار می رود، گفت: برای مقابله با این تهدید، نیاز به همکاری مردم داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق مصرفی با مشکل مواجه نشویم.

فرج نیا تاکید کرد: از رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و از همکاری‌ها و خدمات بی شائبه نیروهای انتظامی و امنیتی استان با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز قدردانی کرد.




newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها