سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز شاهد وحدت روزافزون جهان اسلام و تغییر هندسه قدرت در منطقه هستیم، گفت: پیش بینی رهبر انقلاب درباره زوال و نابودی رژیم صهیونیستی چه بسا زودتر از زمانی که پیش‌بینی شده، اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۱۴۰۳۹۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، علی بهادری‌ جهرمی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در پاسخ به این سوال که چه اندازه به وعده نابودی رژیم صهیونیستی نزدیکتر شده‌ایم، گفت: ما امروز شاهد حضورهای گسترده مردمی در کشورمان و در سایر کشورهای اسلامی و همچنین وحدت روزافزون جهان اسلام و تغییر هندسه قدرتی که رهبر معظم انقلاب پیش از این وعده داده و آن را پیش‌بینی کرده بودند، هستیم و علائم آن را در سراسر جهان می‌بینیم.

وی افزود: امروز نه تنها در کشورهای اسلامی و در آسیا بلکه در اروپا هم علامت تغییر هندسه قدرت را احساس کرده‌اند و می‌دانند برای اینکه از مسیر هندسه قدرت آتی فاصله نیفتند و بتوانند از مزایای آن استفاده کنند و چیزی را از دست ندهند، مجبور هستند چه سمت و سوهایی بگیرند.

سخنگوی دولت بیان کرد: همه اینها علائم جدی است که نشان می‌دهد پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره زوال و نابودی رژیم صهیونیستی چه بسا زودتر از زمانی که پیش‌بینی شده اتفاق خواهد افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها