در واکنش به شهادت ۲ مستشار ایرانی در سوریه؛

کنعانی: خون شهیدان والامقام «حیدری» و «مهقانی» هدر نخواهد رفت

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: خون شهیدان والامقام حیدری و مهقانی هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.
کد خبر: ۱۴۰۲۵۵۹

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه را بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.

سخنگوی وزارت امورخارجه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های گرانقدر این شهیدان سرافراز و تبریک و تسلیت به آنان افزود: تداوم حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه سوریه، نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی این کشور، نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم است.

کنعانی خاطرنشان کرد: بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

«سروان مقداد مهقانی جعفرآبادی» که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سحرگاه جمعه (یازدهم فروردین) به حومه دمشق سوریه مجروح شده بود امروز به شهادت رسید همچنین «سرگرد پاسدار میلاد حیدری» از مستشاران نظامی سپاه در سوریه از دیگر شهدای این حمله تروریستی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها