جانشین انتظامی کشور خبر داد:

کشف ۶۰۰ تن مواد مخدر در یکسال اخیر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

کشف ۱۷۹ کیلو تریاک در پوشش بار توت فرنگی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۷۹ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک از داخل بار توت فرنگی در میدان میوه و تره بار مرکزی تهران خبر داد و افزود: در این رابطه دو سوداگر مرگ که در پوشش بار میوه جات با یک دستگاه کامیونت اقدام به قاچاق موادمخدر می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۰۲۰۸۳

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس، سرهنگ ضرغام آذین روز جمعه در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وصول اخبار موثق از طریق گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر تریاک در پوشش بار میوه جات مراتب پیگیری و احراز خبر به مامورین معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: به محض وصول خبر بررسی های پلیسی و تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه مشخص شد متهم با استفاده از یک دستگاه کامیونت مقادیر قابل توجه ای تریاک را در پوشش بار توت فرنگی از یکی از استان های جنوبی کشور بارگیری و پس از مخفی و جاساز نمودن آن اقدام به حرکت به سمت تهران نموده است.

ضرغام افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد. در ادامه شب گذشته (پنجشنبه سوم فروردین‌)‌ یک گروه از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پس از هماهنگی های لازم اقدام به رصد و پایش کامیون ها و محل های تردد احتمالی آن کردند.

وی در ادامه افزود: پس از چندین ساعت پایش و گشت زنی هدفمند در نواحی مختلف میدان میوه و تره بار مرکزی شهر تهران سرانجام کامیون مذکور در یکی از غرفه ها مشاهده و بلافاصله توقیف شد و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

سرهنگ آذین تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان کامیونت مورد بازرسی پلیس قرار گرفت و طی آن ۱۷۹ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک که در لا به لای بار توت فرنگی جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف به جرائم ارتکابی جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: ماموران پلیس در همه مسیرهای مواصلاتی، بیراهه و تمامی میادین و مراکز سطح شهر به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می دهند و هر محموله ای از این مسیرها وارد تهران بشود تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن نیز دستگیر خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها