دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه؛

سقف برداشت از خودپردازها ۲۰۰ هزار تومان است

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه گفت: در ۲۹ اسفندماه و چهار روز اول عید شعب منتخب و کشیک از ساعت ۹ تا ۱۲ آماده ارائه خدمات پولی و بانکی به همشهریان هستند.
کد خبر: ۱۴۰۱۳۹۲

جام جم آنلاین؛ جلال صفری  دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت ساعت کاری بانک‌ها،  اظهار کرد: فعالیت بانک‌ها در سه روز مانده به سال جدید در شعب منتخب تا ساعت ۱۷ است؛ البته ساعات ارائه خدمات به مشتریان و انجام فعالیت‌های پایان سال متفاوت است.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز بانک‌های سطح استان کشیک‌هایی دارند در ۲۹ اسفندماه و چهار روز اول عید نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ شعب منتخب و کشیک آماده انجام خدمات پولی و بانکی به همشهریان هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۷ شعبه بانک ملی در شهرستان‌های استان در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات پولی و بانکی به شهروندان هستند. 

در روزهای پایانی سال منتهی به سال نو نقدینگی استان کرمانشاه تأمین شده است بانک‌های عامل آمادگی لازم برای ارائه خدمات پولی و بانکی به مردم را دارند.

وی سقف برداشت شبانه‌روزی از خودپردازها را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های خودپرداز سطح استان آماده ارائه خدمات هستند، بررسی ۲۴ ساعته از خودپردازها در دستورکار شعب عامل است و سعی بر این است ان‌شاءالله هیچگونه مشکل در ارائه خدمت پولی و بانکی از طریق خودپردازها در ایام عید نوروز نداشته باشیم.

صفری در خصوص چک پول‌های ۲۰۰ هزار تومانی، افزود: چک پول‌ها در خزانه بانک مرکزی موجود است که به زودی از طریق بانک‌های عامل در سطح استان توزیع خواهد شد و در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم اسکناس نو به میزان لازم تهیه شده و در اختیار شعب بانک‌های عامل قرار خواهد گرفت و از طریق دستگاه‌های خودپرداز استان به مردم عرضه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها