مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران:

بیشتر حوادث چهارشنبه سوری از ساعت ۱۷ به بعد رخ می‌دهد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تا این لحظه، آمار حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته کاهشی است اما بیشتر حوادث چهارشنبه سوری از ساعت ۱۷ به بعد رخ می دهد که خطرات زیادی برای شهروندان دارد.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۸۸

به گزارش جام جم آنلاین، قدرت الله محمدی عصر سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: اکنون شرایط مناسب است اما نگرانی ما از ساعت ۱۷ به بعد است و عمده حوادث چهارشنبه سوری از این ساعت به بعد رخ می‌دهد.

وی افزود: سه هزار و ۵۰۰ نیروی آتش‌نشانی از ساعت ۱۷ به همراه یک هزار و ۱۰۰ خودروی سبک و سنگین در مناطق خاص و پیرامون پمپ بنزین‌ها برای خدمت رسانی مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری به ۲ بخش قبل از شب چهارشنبه آخر سال و دقیقا همان روز تقسیم می‌شود.

وی یادآور شد: در حوادث قبل از چهارشنبه آخر امسال، یک خانه سه طبقه در منطقه پل چوبی تهران که محل ساخت مواد منفجره بود آتش گرفت، این سه طبقه تخلیه شد و منجر به چهار فوتی از سنین ۱۴ تا ۲۰ سال و هفت مجروح شد.

محمدی با اشاره به اینکه بالن آرزوها ریشه در فرهنگ چینی دارد گفت: اینکه بالن‌های آرزو در کجا فرود می‌آید را نمی‌دانیم؛ ممکن است در بالکن خانه‌ها، روی درخت‌ها و پشت‌بام‌ها بیفتد و باعث ایجاد حریق شود. از جوانان خواهش می‌کنیم که از بالن استفاده نکنند.

به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس تهران از فوت هفت نفر و ۹۷ نفر مصدوم تا این لحظه به دلیل حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داده است.

یحیی صالح طبری امروز سه شنبه افزود: تا این لحظه ۹۷نفر مصدوم و هفت نفر به دلیل حوادث چهارشنبه پایان سال جانشان را از دست دادند.

وی پیش از این گفته بود: از میان مصدومان انتقالی ۹ نفر به بیمارستان شهدای یافت آباد، ۲ نفر به بیمارستان فارابی، ۷ نفر به بیمارستان مطهری، ۲ نفر به بیمارستان سینا و همچنین یک نفر به بیمارستان های امام حسین، حضرت رسول و هفتم تیر منتقل شدند و همچنین ۱۴ نفر نیز در محل درمان شده و چهار نفر در حوادث چهارشنبه آخرین سال تا این لحظه در تهران فوت کردند. این آمار مربوط به اول اسفند تا این لحظه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها