ظهر امروز و با حضور مردم و مسئولان

سرپرست جدید فرمانداری شهرکرد معرفی شد

در مراسم آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرکرد حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی چشمگیر و پر معنا بود.
کد خبر: ۱۴۰۱۱۷۲

به گزارش جام جم آنلاین – چهار محال و بختیاری –  ظهر امروز دوشنبه 22 اسفند آئین تکریم و معارف سرپرست فرمانداری شهرکرد با حضور گسترده و معنا دار مردم و همچنین مدیران دولت سیزدهم  محسن حسین میرزا بنی معاون سیاسی اجتماعی استاندار،حسین کاووسی قهفرخی مدیر کل سیاسی انتخابات،مطلب غفاری نقنه مدیر کل حراست استانداری  در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شهرکرد برگزارشد.

سرپرست جدید فرمانداری شهرکرد معرفی شد

مهندس عبدالعلی ارژنگ فرماندار سابق شهرکرد

ارائه گزارش عملکرد 5 ساله فرماندار سابق شهرکرد

در ابتداء این مراسم عبدالعلی ارژنگ ضمن خوشآمد گوئی به حاضران در جلسه در سخنانی کوتاه،مفید و جامع به ارائه گزارش عملکرد پنج ساله خود پرداخت و بر رعایت اصول قانونی و قانونمداری،خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع مطالبی عنوان نمود.سرپرست جدید فرمانداری شهرکرد معرفی شد

محسن حسین میرزا بنی معاون سیاسی اجتماعی استاندار

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 20 اسفند در بمباران هوائی رژیم بعث عراق در شهرکرد

در ادامه محسن حسین‌میرزای بنی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای شهرکرد در بمباران ۲۰ اسفند گفت: باید قدر دان مردم باشیم و فراموش نکنیم مردم ولی  نعتمان انقلاب و مسئولان نظام هستند.

حسین میرازا بنی در ادامه تصریح کرد :مردم استان با موقعیت‌شناسی و هوشمندی در راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن حاضر شدند و ثابت کردند که پای نظام و انقلاب بوده و هستند و ذره ای از اصول نظام و انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد.

سرپرست جدید فرمانداری شهرکرد معرفی شد

عدول از قانون مسئولان، ناامیدی مردم را در پی دارد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار؛با بیان اینکه عدول از قانون مسئولان، ناامیدی مردم را در پی دارد، تصریح کرد: همدلی بین مسئولان اصل بسیار مهمی برای افزایش وحدت بین مردم استان است.

سرپرست جدید فرمانداری شهرکرد معرفی شد

مهندس بهادر عبدالغنی دهکردی سرپرست جدید فرمانداری شهرکرد

بنا داریم با هم‌اندیشی مدیران مشکلات شهرستان در اسرع وقت حل و اعتبارات و امکانات به صورت عادلانه توزیع شود

سپس بهادر عبدالغنی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شهرکردگفت: بنا داریم با هم‌اندیشی مدیران مشکلات شهرستان در اسرع وقت حل و اعتبارات و امکانات به صورت عادلانه در سطح شهرستان توزیع شود.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرکرد در خاتمه افزود: تلاش داریم با نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و اقتصادی در خدمت مردم باشیم و با توجه ویژه به دهیاری‌ها، بخشداری‌ها وری شهرکرد شهرداری‌ها امنیت و آرامش مردم را تامین کنیم.

 

کمبود فضا و برگزاری مراسم بصورت نامنظم و پراکنده

شایان ذکر است این مراسم در سالن جلسات فرمانداری شهرکرد مجاور دفتر فرمانداری شهرستان شهرکرد برگزار که با استقبال گسترده حاضران تعدادی از مردم و مقامات محلی در اتاق های مجاور سالن و دفتر کنار فرمانداری بصورت ایستاده و پراکنده در مراسم تودیع و معارفه حضور داشتند.

تمهیدات مسئولان اجرائی و امنیتی فرمانداری جهت برگزاری مراسم های عمومی و خاص

لذا شایسته است مسئولان برگزاری این قبیل مراسم از سالن اجتماعات بزرگتر و 500 نفره در این مراسم استفاده و پیش بینی های لازم جهت حضور با شکوه مردم و مسئولان محلی فراهم گردد.

سرپرست جدید فرمانداری شهرکرد معرفی شد

فرمانداران قدیم و جدید شهرستان شهرکرد در یک قاب روز دوشنبه 22 اسفند 1401

تکریم و تجلیل مهندس عبدالعلی ارژنگ و معارفه مهندس بهادر عبد الغنی دهکردی

در پایان این مراسم از خدمات و زحمات 5 ساله مهندس عبدالعلی ارژنگ فرماندار سابق و برتر شهرکرد تجلیل و تکریم بعمل آمد و مهندس بهادر عبدالغنی دهکردی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری معرفی شد.

 

عکس: پروین علیخانی مدیریت روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرکرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها