در مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

درخشش مدیریت روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری

اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در آیین بزرگداشت نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد عنوان برترینهای در حوزه روابط عمومی شناخته و مدیریت روابط عمومی کتابخانه های عمومی چهارمحال بعنوان چهره برتر برگزیده و معرفی گردید.
کد خبر: ۱۴۰۱۰۰۷

به گزارش جام جم آنلاین – چهار محال و بختیاری – شهرکرد در این مراسم که در کتابخانه مرکزی پارک‌شهر تهران و با حضور مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سید مهدی هاشمی، معاون امور حقوقی و مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران کل ادارات کتابخانه های عمومی سراسر کشور و میهمانان داخلی و خارجی برگزار شد، سرکار خانم نیره حیدری چالشتری  بعنوان روابط عمومی برتر در سطح  اداره کل کتابخانه های عمومی کشور برگزیده و معرفی شد.

درخشش مدیریت روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری

سرکار خانم نیره حیدری چالشتری مدیریت روابط عمومی استان چهار محال و چهره برتر نهاد کتابخانه‌های عمومی در کشور

درخشش مدیریت روابط عمومی کتابخانه های عمومی چهارمحال بعنوان چهره برتر و برگزیده

همچنین استان چهارمحال و بختیاری در حوزه  کارشناس فرهنگی این استان و رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن به عنوان برترین های سال ۱۴۰۱ نهاد در این حوزه‌های تخصصی تجلیل شد.

مسئولیت پذیری، پیگیری، دغدغه مندی و جدیت در انجام وظایف و امور محوله؛ دقت و سرعت عمل در فرایندها و ارائه گزارش ها مهمترین شاخص در انتخاب نفرات برگزیده

گفتنی است ۱۵ شاخص برای معرفی گزینه های استانی انتخاب شد که برخی عبارتند از: مسئولیت پذیری، پیگیری، دغدغه مندی و جدیت در انجام وظایف و امور محوله؛ دقت و سرعت عمل در فرایندها و ارائه گزارش ها؛ مدیریت موثر در پیگیری و انجام وظایف؛ تلاش در جهت همکاری گروهی، سازنده و موثر برای پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی؛ شناخت دقیق و موثر و کارآمد از وضعیت استان در حوزه تخصصی؛ تعامل موثر، مطلوب و سازنده با مجموعه همکاران کتابدار، اداره کل استان و ستاد مرکزی؛ تسلط به بخشنامه ها، فرایندها، قوانین، مقررات و دستورالعمل های اجرایی و ... . پس از دریافت نظرات ادارات کل تخصصی ستادی، ۱۲۷ گزینه(۸۷ نفر ستادی و ۴۰ رئیس اداره شهرستان) معرفی شده در کارگروه‌ تخصصی انتخاب برگزیدگان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ۱۶ نفر از ستاد استان ها و ۸ نفر به عنوان رئیس اداره برتر انتخاب شدند.

درخشش مدیریت روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری

مسئولان و چهره های برگزیده استان چهار محال در نوزدهمین سالگشت  تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

سرکار خانم نیره حیدری چالشتری بیش از یک دهه به عنوان مدیریت روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خدمت کتاب یار مهربان و فعالان فرهنگی در حوزه کتابخوانی و اندیشه ورزی

گفتنی است سرکار خانم نیره حیدری چالشتری بیش از یک دهه به عنوان مدیریت روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهار محال فعالیت داشته و توانسته منشاء رشد و پویائی این نهاد فرهنگی، اجتماعی و مردمی که با کتاب یار مهربان مانوس و همدم بوده در جهت رشد فرهنگی و پویائی نسل جوان در حوزه کتاب و کتابخوانی  بدرخشد و بعنوان روابط عمومی برتر برگزیده و معرفی گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها