مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از ایمن سازی و آشکارسازی ۹ نقطه پرتصادف محورهای استان در آستانه سفرهای نوروزی در محورهای کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۰۴۶۲

جام جم آنلاین؛ فریبرز کرمی ، با اشاره به آماده کردن جاده‌های کرمانشاه برای سفرهای نوروزی، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها ایمن سازی و آشکارسازی نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز است.

وی تعداد نقاط حادثه خیز و پر تصادف در جاده‌های استان کرمانشاه را ۱۰۲ مورد اعلام کرد که طی چند سال اخیر ۹۳ نقطه ایمن سازی و رفع شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، قرار است برای این ۹ نقطه باقی مانده در ایام نوروز اقداماتی جهت آشکارسازی و کاهش خطر از جمله حضور مستمر گشت‌های راهداری، نصب بنر، نصب تابلو و چراغ  و … انجام شود،.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه برای رفع  کامل حادثه خیزی  این نقاط نیز برنامه داریم، افزود: هم اکنون ایمن سازی چهار نقطه در آستانه شروع کار است که یکی از این نقاط مهم تقاطع تویسرکان بوده که به زودی عملیات اجرایی رفع حادثه خیزی آن آغاز خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: دوربرگردان کارخانه سیمان در محور بیستون – کرمانشاه نیز از دیگر نقاط حادثه خیز مهم محورهای استان است که قبل از پایان سال پیمانکار آن مشخص شده و کار رفع حادثه خیزی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقاطع سلطان آباد درکه نیز در مراحل اداری برگزاری مناقصه است و برای نقطه پرحادثه برآباد نیز مطلعات اولیه انجام شده و عملیات اجرایی به زودی شروع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه با عملیات توسعه و احداث راه‌های جدید در استان شاهد افزایش مداوم نقاط حادثه خیز در محورها هستیم، یادآور شد: از همین رو رفع همه نقاط حادثه‌خیز استان زمان‌بر بوده و به تدریج انجام خواهد شد، اما برای ایام نوروز و به منظور کاهش خطر، آنها را تا حدودی ایمن و آشکار خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها