فرماندار شهرستان کبودراهنگ از تشکیل ۱۴ کمیته تخصصی ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۰۳۴۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از فرمانداری شهرستان کبودراهنگ، مسلم غلامی در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر با رویکرد مدیریت و برنامه ریزی سفرهای ایمن و مسئولانه و ایجاد نشاط اجتماعی
و نیز ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در شهرستان کبودراهنگ با تشکیل ۱۴ کمیته در ذیل این ستاد فعال شد که هر یک از این کمیته‌ها وظایف مختلفی براساس حوزه فعالیت سازمانی خود بر عهده دارند.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه آغاز ماه مبارک رمضان در روزهای ابتدایی سال آینده خواهد بود، پیش بینی می شود سفرهای نوروزی زودتر از موعد آغاز شود و باید آمادگی لازم در این حوزه را از هم اکنون داشته باشیم.

فرماندار کبودراهنگ تصریح کرد: همه ادارات خدمات رسان و مسئولان ستاد از هم اکنون نسبت به آماده کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی، برنامه ریزی و اقدام لازم را داشته باشند.

غلامی یادآور شد: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور به هموطنانی که شهرستان کبودراهنگ را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند، ارائه دهیم و لازم است نهایت تلاش و کوشش خود را برای رضایتمندی هر چه بیشتر مسافران نوروزی به کار گیریم.

وی بیان کرد: زیباسازی مبلمان شهری و ساماندهی تابلوها و علائم، تعیین مراکز درمانی فعال در ایام تعطیلات، اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان، لکه گیری معابر شهری و محورهای مواصلاتی، آماده سازی تجهیزات اورژانس از دیگر اقدامات ضروری است که باید ادارات ذیربط شهرستان نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار کبودراهنگ همچنین گفت: همه شعب بانک‌ها موظف به تامین شارژ پولی تمامی عابر بانک ها در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ بوده و شیفت کشیک همه بانک ها در این ایام ضرورت دارد.

تجهیز و آماده سازی مدارس هدف اسکان مسافران نوروزی، استقرار پایگاه های هلال احمر در مبادی ورودی شهرها، ارائه لیست کشیک نوروزی ادارات و داروخانه‌ها و نانوایی‌ها، نظارت بر رستوران‌ها، بازار و جایگاه‌های سوخت و استراحتگاه های بین راهی توسط ادارات ذیربط از دیگر مواردی بود که فرماندار کبودراهنگ در این جلسه نسبت به آن تاکید کرد.

در این جلسه رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کبودراهنگ به عنوان دبیر ستاد هماهنگی سفر با ذکر کمیته‌های ۱۴گانه و شرح وظایف آنها مسئولان کمیته‌ها را معرفی کرد و هر یک از مسئولان کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها