نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواستار ریشه یابی علت مسمومیت تعدادی از دانش آموزان کرمانشاهی توسط دستگاه‌های انتظامی و امنیتی شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۲۱۵

 

جام جم آنلاین؛ آیت الله مصطفی علماء، امروز(۱۴ اسفند) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اهمیت جهاد تببین، اظهار کرد: تمام آنچه را که امروز ما به عنوان دستاوردهای بزرگ در کشور داریم، بواسطه همین جهاد تببین است.

 

مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان کرمانشاهی باید ریشه‌یابی شود

 

وی ادامه داد: اگر جهاد تببین نبود، دست ما خالی بود و اکنون این همه توانمندی و پیشرفت را در کشور نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی یکی از نمودهای جهاد تبیین این است که وضعیت کشور را قبل و بعد از انقلاب تشریح کنیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش به مسمومیت تعدادی از دانش آموزان کرمانشاهی اشاره کرد و گفت: باید ریشه یابی شود که چرا این اتفاق افتاده، هرچند که طبق اعلام مسئولین امنیتی ذیربط در استان سرنخ هایی در این رابطه بدست آمده است.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف ما این است که به پدران و مادرانی که فرزندان آنها درگیر این ماجرا شده‌اند، آرامش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ریشه این مشکلات به توطئه دشمنان باز می‌گردد، افزود: دشمنان ما دست بردار نیستند، یک روز با اغتشاش، یک روز با مسمومیت دانش آموزان و در روزهای آینده هم با کارهای دیگر علیه ما اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ما با جوانها سرو کار دارند و تلاش می‌کنند که آنها را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند و مدارس و دانشگاه‌ها را به تعطیلی بکشانند.

آیت الله علما در ادامه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ضمن تاکید بر تکریم و بزرگداشت این ماه مبارک، اظهار کرد: اگر به کشورهای عربی نگاه کنیم، می بینیم که آنها ماه رمضان را به عنوان عید بزرگ خود جشن می‌گیرند و احترام و حرمت این ماه را نگاه می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: عظمت ماه مبارک رمضان تاجایی است که بابد تلاش کنیم به مانند یک عید مهم آن را تکریم کنیم و به همه جهانیان آن را نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان به تقارن ماه مبارک رمضان امسال با عید نوروز هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این ایام شرایط بگونه‌ای پیش نرود که حرمت ماه رمضان شکسته شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از پایبندی مسلمانان به فرایض دینی خود می‌ترسند، عنوان کرد: هرچند که می‌دانیم در کشورمان مشکلات زیادی همچون گرانی داریم، اما نباید از اصول دینی و اعتقادات خود عقب نشینی کنیم، چرا که این همان چیزی است که دشمنان می‌خواهند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خواستار امیدآفرینی دستگاه های اجرایی بین مردم هم شد و گفت: مقام معظم رهبری همواره روی امیدآفرینی به مردم تاکید دارند، چراکه تمام تلاش دشمنان ناامید کردن مردم است.

وی یکی از راه های امیدآفرینی در بین مردم را رفع مشکلات و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم عنوان کرد و افزود: انتظار می رود که تمام کارهایی که صورت می‌گیرد، به اطلاع مردم رسانده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها