موشن گرافیک "روایت آشوب‌های سریالی زاهدان" از زبان یک کودک به تشریح بخشی از دل نگرانی ها و اضطراب های خانواده ها پس از حوادث هشتم مهرماه می پردازد.
کد خبر: ۱۳۹۹۱۷۱

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ پس از حوادث پیش آمده مهرماه در زاهدان که منجر به شهادت تعدادی از مدافعان امنیت به ویژه سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سیدحمیدرضا هاشمی و مجروح شدن جمعی از شهروندان شد، عده ای افراد معلوم الحال و اغتشاشگر با هدایت مغرضان به بهانه های واهی قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را داشتند.

 

این افراد جمعه های هر هفته و پس از پایان نمازجمعه اهلسنت زاهدان به خیابان ها آمده و با شکستن شیشه های بانک ها و‌ مغازه ها و تخریب خودرو و‌ اموال عمومی موجبات نارضایتی مردم را فراهم کردند.

 

اقدامات هنجارشکن این افراد سبب شد تا جمع زیادی از نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و‌ سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جمعه ها به قصد جلوگیری از تخریب اموال عمومی، بجای حضور در جمع کانون گرم خانواده لباس رزم پوشیده و در پی تامین امنیت روانی و سلامت شهروندان باشند.

 

در این موشن گرافیک که برای اولین بار و به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار منتشر می شود، شرح مختصری از مصائب پیش آمده توسط این افراد که آرامش خانواده ها را هدف قرار داده اند را به زبانی ساده و به نقل از یک دختر بچه بازگو می‌کند‌.

تعداد بازدید : 12
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها