رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی:

وزیر ورزش در خواب مصنوعی است

رئیس مرکز اورژانس کرمان تشریح کرد:

آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد در بافت

رئیس مرکز اورژانس کرمان آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد در بافت را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، صابری، رئیس مرکز اورژانس کرمان درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد در بافت اظهار داشت: مسئولان کشوری و استانی در بیمارستان حضور دارند و ضمن عیادت از مصدومان، پیگیر امور درمانی مصدومان هستند.

وی با بیان اینکه از 18 مصدوم این سانحه، 3 نفر ترخیص شدند، افزود: 15 نفر در حال حاضر بستری هستند و مدیر‌کل ورزش استان تهران و آذربایجان شرقی هوشیاری خوبی دارند و خطر رفع شده است.

رئیس مرکز اورژانس کرمان با بیان اینکه برخی مصدومان دچار شکستگی دست و پا شده‌اند اما جای ‌هیچ‌گونه نگرانی نیست، ادامه داد: عمل جراحی برای ‌‌مصدومان آغاز شده است.‌

وی با بیان اینکه حال وزیر ورزش خوب است و مشکلی ندارد، تصریح کرد: هواپیمای اورژانس در کرمان حضور دارد، اما فعلا نیازی به اعزام مصدومان نیست چرا که تمام اقدامات درمانی برای آنها در ‌حال انجام است.‌

حال عمومی وزیر ورزش و سایر مصدومان امیدوارکننده است

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان سانحه هوایی بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در بافت اظهار داشت: آقای سجادی و سایر مصدومان هنوز در بیمارستان بستری هستند.

استاندار کرمان افزود: تعدادی از مصدومان که از شب گذشته تحت درمان و کنترل بودند و وضعیت خوبی پیدا کردند تا ظهر امروز ترخیص می‌شوند.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان شهید باهنر بستری است گفت: خوشبختانه حال عمومی وزیر ورزش و سایر مصدومان نسبت به شب گذشته امیدوارکننده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر ورزش برای ادامه درمان به تهران منتقل پیدا می‌کند یا خیر گفت: خانواده وزیر ورزش شب گذشته به کرمان آمدند و انتقال جناب آقای سجادی به تهران دستور پزشکی نیاز دارد.

فداکار عنوان کرد: تمام کادر درمان استان برای درمان این مصدومان اعلام آمادگی کرده و خوشبختانه پزشکان متخصصی وضعیت وزیر و سایر مصدومان را بررسی و پیگیر درمان هستند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها