فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از کشف اموال سرقتی در دهستان حبله‌رود از توابع شهرستان فیروزکوه و دستگیری یک سارق در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۸۸۹۸

به گزارش جام جم آنلاین تهران،حسن شاکری، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در خصوص کشف اموال سرقتی در دهستان حبله‌رود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل به طور سریالی در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به مشابه بودن شیوه و شگرد سارقان در روستاهای حبله‌رود، کارگروه ویژه تخصصی در پلیس آگاهی این فرماندهی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، سارق پس از ورود به داخل روستا با توجه به خالی بودن منازل مسکونی اقدام به سرقت می‌کرد، در بازرسی از محل مخفیگاه سارقان مقادیر بالایی اموال مسروقه کشف شد.

شاکری از تحویل اموال مسروقه با هماهنگی قضائی به مالباخته خبر داد و گفت: رسیدگی به پرونده تا شناسایی و کشف و ضبط همه اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی  عنوان کرد: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و تجزیه‌ و تحلیل سرنخ‌ها موفق به شناسایی سارقان شده و در یک عملیات منسجم این فرد را در زرین‌دشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه به اصل موضوع سرقت‌های سریالی حبله‌رود اشاره کرد و گفت: مال‌باختگان می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را تنظیم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها