امام جمعه کرج گفت: مسئولان برای تشکر از این مردم باید بیش از پیش خدمتگزاری و رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی و رفاهی مردم را مدنظر قرار دهند و مسئولی که در طراز انقلاب اسلامی کار و تلاش نکند نباید در پست خود باقی بماند.
کد خبر: ۱۳۹۸۵۳۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تبریک سالروز مبعث حضرت محمد (ص)، گفت: از حضور ارزشمند و آگاهانه ملت بصیر و ولایت مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه شنبه تاریخی قدرشناسی می کنم.

حسینی همدانی افزود: این حضور پیروزی مردم انقلابی در جنگ روایت‌ها و پاسخی دندان شکن و غرور آفرین از سوی مردم به یاوه گویان و فتنه گران جهان بود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب که همواره به‌دنبال تفرقه افکنی و ضربه زدن به اسلام و انقلاب بودند بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن اذعان به شکست کردند، افزود: حتی تصور حضور ارزشمند دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در این راهپیمایی پر شور را نداشتند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدردان این مردم همیشه در صحنه باشند. مردم با این حضور ارزشمند خود به مسئولان اعلام کردند که هر چند مشکلات و کمبودهایی در کشور وجود دارد اما آرمان‌های انقلاب فراموش شدنی نیست و همچنان پای انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه این وظیفه شناسی مردم کار مسئولان را سنگین‌تر می کند، اظهار کرد: مسئولان برای تشکر از این مردم باید بیش از پیش خدمتگزاری و رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی و رفاهی مردم را مد نظر قرار دهند و مسئولی که در طراز انقلاب اسلامی کار و تلاش نکند نباید در پست خود باقی بماند.

حسینی همدانی در ادامه با بیان این‌که ترویج سبک زندگی غربی یکی از نشانه‌های جاهلیت مدرن در جهان است، خاطرنشان کرد: همانگونه که در زمان پیامبر(ص) جاهلان زمان، دختران را زنده به گور می کردند امروز هم در جاهلیت مدرن سبک زندگی غربی به‌دنبال ترویج خرافه هایی همچون ازدواج سفید، بی بند و باری در خانواده و هویت زدایی از زندگی است و باید در مقابل این بدعت های غیر انسانی و غیر اسلامی ایستاد.

وی افزود: سبک زندگی غربی به‌دنبال خانه نشین کردن عقلانیت در جامعه و ترویج جاهلیت مدرن است،آگاه شدن و آگاه کردن دنیا از حقیقت بعثت پیامبر اکرم(ص) مهمترین راه مقابله با جاهلیت مدرن است و این موضوع در بیانیه گام دوم انقلاب هم به وضوح مطرح شده است و مسلمانان باید با وحدت مثال زدنی خود به سمت این هدف متعالی که حرکت به سمت آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) و مقابله با سبک زندگی غربی است، حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه با اشاره به اینکه هنرمندان اسلامی و انقلابی کشور باید در باز تولید فرهنگ اسلام و ایران تلاش کنند، افزود: برگزاری پرشور جشنواره فیلم فجر با هنرمندان طراز انقلاب حرکتی ارزشمند بود که تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها برای تحریم این جشنواره را خنثی کرد.

وی به سفر رئیس جمهور به چین برای انعقاد تفاهم نامه های همکاری اقتصادی هم اشاره و اعلام کرد: این سفر بی شک آثار و برکات فراوانی برای کشور خواهد داشت و حرکتی سنجیده در زمانی مناسب برای توسعه و پیشرفت کشور محسوب می شود.

وی در پایان گفت: از مسئولان استانی هم می‌خواهیم در برابر ساخت و سازهای غیر مجاز که در حاشیه شهر کرج انجام می‌شود برخورد جدی داشته باشند تا در آینده، این مناطق که اسیر دست سودجویان است برای شهر مشکلاتی ایجاد نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها