با تولید گرید 304 در فولاد مبارکه حاصل شد؛

تولید تختال یكی از كاربردی ترین گریدهای فولادهای زنگ‌نزن

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان، سهم سه هزار میلیارد تومانی برای بخش مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیش‌بینی شده است.
شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان، سهم سه هزار میلیارد تومانی برای بخش مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۳۹۸۵۲۷

جام جم آنلاین اصفهان ؛ علی قاسم‌زاده امروز یکشنبه سی‌ام بهمن در جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان در حال تغییر پارادایم از سمت درآمدهای ناشی از فروش تراکم به سمت درآمدهای ناشی از مشارکت‌ها در شهرداری است.

وی با بیان اینکه در زمان آغاز مسئولیت در دوره ششم مدیریت شهری، سهم درآمدهای بودجه‌ای از فروش تراکم ۳۲ درصد بود که امسال در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد، افزود: بی‌شک برای سال‌های آینده باید قدم به قدم سهم بودجه‌ای شهرداری ناشی از فروش ارتفاعات و تراکم کاهش یابد و به سمت درآمدهای حاصل از مشارکت‌ها برود که به نفع آینده شهر است.

شهردار اصفهان ادامه داد: برای تحقق این مهم باید سازمان مشارکت‌ها در شهرداری اصفهان، یک تیم قوی و پرستاره باشد، چراکه برای تحقق بودجه بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲ نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اجرایی هستیم.

وی تصریح کرد: تیم درآمدی و مالی شهرداری باید ماهانه ۱,۸۰۰ میلیارد تومان پول در حساب شهرداری داشته باشد تا بتواند بودجه پیش‌بینی شده را محقق سازد و به همه اهداف ترسیم شده نائل شویم که کاری بسیار مشکل است.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: در کنار درآمدزایی و تأمین منابع درآمدی، باید به فکر مدیریت هزینه‌ها نیز باشیم، در این راستا باید از ریخت‌وپاش‌های بی‌مورد ممانعت شود، البته این به معنی سخت گرفتن در مباحث مالی نیست، اما باید حتی برای پذیرایی‌های جلسات در شهرداری اصفهان نیز، پروتکل‌های خاص اختصاصی تنظیم و تعریف شود تا بتوانیم مدیریت هزینه‌ها را انجام دهیم.

تیم درآمدی شهرداری اصفهان باید چابک، غنی و قوی باشد

وی تاکید کرد: باید در کاهش و مدیریت هزینه‌ها به خوبی عمل کنیم تا اهداف ترسیم شده، تحقق یابد، در این راستا تیم درآمدی شهرداری اصفهان باید چابک، غنی و قوی باشد.

قاسم‌زاده گفت: یکی از ضرورت‌های تحقق اهداف در بخش سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها، هماهنگی و همراهی تمام معاونان و مدیران مناطق شهر اصفهان با سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری است که در این راستا منتظر ارائه استراتژی رئیس جدید سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان برای تحقق درآمدهای مشروع و قوی به شورای عالی سرمایه‌گذاری شهرداری هستیم تا از این طریق بتوانیم بخشی از درآمدهای مدنظر شهرداری در سال ۱۴۰۲ را تأمین کنیم.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان، سهم سه هزار میلیارد تومانی برای بخش مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیش‌بینی شده است، لذا با توجه به تیم قوی شهرداری در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، امیدواریم سال پرباری را از مسیر مشارکت‌ها داشته باشیم، البته دستگاه‌های نظارتی باید برای استفاده حداکثری از این ظرفیت در لوای نظارت‌ها و دقت‌ها کمک کنند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تسلط بر قوانین و مسائل حقوقی از شاخصه‌های رئیس جدید سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان است که باعث افزایش ضریب اطمینان می‌شود.

وی با اشاره به سابقه فعالیت «مسعود حیدری» به عنوان رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در عرصه امور حقوقی و بازرسی اظهار امیدواری کرد: اتفاقات خوب و مبارک همچون امضای قرارداد ساخت هتل در جهان‌نما، در دوره جدید مدیریت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز تداوم و تقویت یابد.

شهردار اصفهان با مثبت ارزیابی‌کردن عملکرد سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در دوره سرپرستی «محسن رنجبر» گفت: در کنار دقت نظر و نگاه بسیار تخصصی افرادی همچون «محمد بابااسماعیلی» به عنوان یک مغز متفکر در بخش سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نیازمند یک بازوی سرعتی بودیم، بر این اساس محمد بابااسماعیلی همچنان به عنوان مشاور و دستیار شهردار در امور سرمایه‌گذاری و اقتصادی به فعالیت خود ادامه داده است و «مسعود حیدری» به عنوان یک بازوی اجرایی سرعت‌دهنده رئیس جدید سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به این تیم افزوده می‌شود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها