امروزه محصولات بادی توانسته‌اند به جایگاه ویژه‌ای دست پیدا کنند. ویژگی و مزیت‌‌های زیادی که محصولات بادی دارند، باعث شده است تا به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شود.
امروزه محصولات بادی توانسته‌اند به جایگاه ویژه‌ای دست پیدا کنند. ویژگی و مزیت‌‌های زیادی که محصولات بادی دارند، باعث شده است تا به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شود.
کد خبر: ۱۳۹۷۹۹۵

تولید کنندگان این محصولات با در نظر گرفتن راحتی در استفاده، سعی کرد‌ه‌اند تا محصولات متنوع زیادی را تولید کنند. از مهم‌ترین محصولات بادی قابل خریداری در بازار می‌توان به استخر بادی، استخر پیش ساخته، تشک بادی، وان بادی، قایق بادی و... اشاره کرد.

در صورتی که به دنبال خرید محصولات بادی باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با استخر بادی

استخر بادی یکی از محصولات بادی است که در محیط‌های خانگی و شخصی مورد استفاده کودکان و بزرگسالان قرار می‌گیرد. این نوع محصول در ابعاد مختلف تولید شده‌ است و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد برای استفاده توسط تمامی رده‌های سنی کاربردی‌ است. استخرهای بادی تولید شده برای کودکان قابلیت شنا کردن خردسالان را فراهم می‌کنند اما بزرگسالان با خرید استخر بادی تنها می‌توانند در آن آب تنی کنند.

استفاده از استخر بادی با مزیت‌های زیادی همراه است، که مهم‌ترین آن سهولت در راه اندازی استخر است. این محصول در حالت خالی از باد و آب به راحتی قابلیت جمع شدن را دارد. استخر بادی در حالت جمع شده بسیار کوچک است، بنابراین افراد می‌توانند به آسانی این محصول را جا به جا کنند.

راه اندازی استخرهای بادی ظرف مدت نسبتا کوتاهی امکان پذیر است. این نوع محصولات با قیمت بسیار عالی به فروش می‌رسند و افراد بر حسب نیاز خود می‌توانند بهترین مدل را برای خانواده خود خریداری کنند. وزن استخر بادی به صورت تقریبی چیزی حدود 5 الی 8 کیلوگرم است. از انواع استخرهای بادی موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 استخر بادی کودک

استخر بادی کودک در ابعاد متنوع و با طرح‌های کودک پسندانه تولید شده است. این استخرها به شکل‌های مربع، دایره، مستطیل و همچنین طرح قلعه‌های سرسره‌دار قابل خریداری هستند. عمق استخرهای بادی مخصوص کودک به نسبت بزرگسالان کمتر است تا کودکان بدون آسیب بتوانند از این محصول استفاده کنند. استخرهای بادی کودک با طرح‌های فانتزی و قیمت مناسب جهت خرید به بازار عرضه شده‌اند. کودکان برای آب تنی و یا حمام می‌توانند از این محصول کاربردی بدون ترس و نگرانی استفاده کنند. مقرون به صرفه بودن قیمت این محصولات باعث شده است تا استخرهای بادی در میان خانواده‌های ایرانی بسیار محبوب باشند.

استخر بادی بزرگسالان

بزرگسالان مانند کودکان نیز می‌توانند از استخر بادی برای آب تنی استفاده کنند. استخرهای تولید شده مخصوص بزرگسالان دارای ابعاد بزرگ‌تری هستند. همچنین عمق استخرهای بادی بزرگسالان به نسبت مدل کودکان بیشتر است تا افراد بزرگسال به راحتی بتوانند داخل استخر قرار گرفته و آب تنی کنند. بدنه استخرهای تولید شده برای بزرگسالان به طبع مقاومت بیشتری نسبت به استخرهای بادی کودکان دارد.

تولید کنندگان برای تولید استخر بادی بزرگسالان از PVC دولایه استفاده می‌کنند تا بزرگسالان با خیال راحت بتوانند از این محصولات استفاده کنند. افراد باید توجه داشته باشند که استخرهای بادی را باید در محیط‌های صاف و به دور از اجسام تیز نگداری کنند.

در هنگام نصب استخر، به کارگیری فوم‌های مخصوص باعث می‌شود تا افراد در هنگام شنا کردن در این محصول بادی، بتوانند بدون فشار به بدنه از آن استفاده کنند. نصب استخر بادی در یک مکان صاف و عاری از هر گونه جسم تیز باعث می‌شود تا بدنه و کف محصول به سادگی دچار پارگی و خراش نشود.

شناخت استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته یا استخر آماده از جمله محصولات بادی است که امروزه مورد استفاده بسیاری از خانواده‌ها قرار دارد. تنوع استخرهای پیش ساخته به گونه‌ای است که افراد بر حسب بودجه و نیاز خود می‌توانند بهترین محصولات را خریداری کنند. از انواع استخرهای پیش ساخته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که هر کدام قابلیت نصب آسان به صورت روکار و توکار را دارند:

  • استخر پیش ساخته برزنتی
  • استخر پیش ساخته فایبرگلاس
  • استخر پیش ساخته دوش‌دار
  • استخر پیش ساخته فریمی
  • استخر پیش ساخته مستطیلی، مربعی و گرد

استخرهای پیش ساخته مزیت‌های زیادی دارند که باعث برتری آنها به نسبت استخرهای بتنی شده است. جا به جایی استخرهای پیش ساخته به دلیل وزن کمی که دارند، آسان است. در صورت جمع کردن این محصولات، می‌توان به آسانی آنها را جا به جا کرد. حجم بسته بندی استخر پیش ساخته کوچک است که این امر به عنوان یک مزیت کلیدی محسوب می‌شود.

images_1676318056_63ea95684724c.jpg

این محصولات به راحتی بر روی سطح زمین قابل نصب و راه اندازی هستند. این ویژگی‌ باعث می‌شود تا افراد بدون نیاز به حفاری و گودبرداری از استخر خریداری شده به بهترین شکل استفاده کنند. قیمت استخرهای پیش ساخته به نسبت سایر استخرها، مقرون به صرفه‌تر است؛ چرا که لزوماً برای نصب استخر نیازی به گودبرداری و خاک برداری نیست و افراد می‌توانند با هزینه اندک از یک استخر مقاوم و باکیفیت استفاده کنند.

محصولات پیش ساخته نظیر استخر، بدون نیاز به مصالح، به کمک اتصالات و فریم قابل راه اندازی هستند. نحوه نگهداری استخر پیش ساخته بسیار آسان است، بنابراین افراد برای افزایش طول عمر این محصولات، بهتر است استخر پیش ساخته را در کنار اشیای تیز قرار ندهند. خرید محصولات بادی از فروشگاه‌های آنلاین بسیاری امکان‌پذیر است که در صورت تمایل به خرید پیشنهاد می‌کنیم از بین آنها، معتبرترین فروشگاه را انتخاب کنید تا محصولی باکیفیت و با طول عمر بالا به دست شما برسد.

معرفی فروشگاه اورجینال لند

فروشگاه اورجینال لند یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فروش محصولات بادی است که فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1376 در جزیره کیش آغاز کرده است. این فروشگاه در حال حاضر در زمینه فروش تک و عمده محصولات بادی مشغول به کار است. از جمله محصولات بادی قابل خریداری از طریق این فروشگاه می‌توان به قایق بادی، تخت بادی، استخر بادی، تشک بادی، استخر پیش ساخته، جکوزی بادی و... اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی اورجینال لند در سال 1393 با ایجاد یک فروشگاه جامع توانسته است نیاز مشتریان به محصولات بادی را مرتفع کند. در حال حاضر کسانی که به دنبال خرید محصولات بادی با قیمت مناسب هستند، می‌توانند به این فروشگاه سر بزنند. هدف این فروشگاه، ارائه محصولات بادی باکیفیت و با قیمت مناسب است. در صورتی که بخواهید از فروشگاه اورجینال لند دیدن کنید، کافی است به آدرس original-land.com مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها