وب سایت رسپینا طرح ویژه فروش بلیط هواپیما با گارانتی قیمت را آغاز کرده است. در این طرح مسافران می توانند بلیط پرواز را با تضمین ارزانترین قیمت نسبت به سایر وب سایت ها تهیه کنند.
وب سایت رسپینا طرح ویژه فروش بلیط هواپیما با گارانتی قیمت را آغاز کرده است. در این طرح مسافران می توانند بلیط پرواز را با تضمین ارزانترین قیمت نسبت به سایر وب سایت ها تهیه کنند.
کد خبر: ۱۳۹۶۲۳۸

طرح ویژه خرید آنلاین بلیط هواپیما در وب سایت رسپینا با گارانتی قیمت آغاز شد که به اخبار داغ خبرگزاری های مهم تبدیل شده است. طبق خبرهای منتشر شده در این طرح، مسافران می توانند بلیط پرواز را با تضمین ارزانترین قیمت نسبت به سایر وب سایت های معتبر، از رسپینا رزرو کنند. در حال حاضر این طرح تا پایان سال 1401 تمدید شده است.

شرکت خدمات گردشگری رسپینا که در شهر مشهد قرار دارد، در زمینه های مختلف گردشگری مانند فروش بلیط پرواز، تور، رزرو هتل و بلیط قطار فعالیت دارد. طرح ویژه رسپینا در حال حاضر برای بلیط هواپیما آغاز شده است که به منظور بررسی جزئیات بیشتر با مدیر محصول شرکت رسپینا مصاحبه ای را ترتیب دادیم تا پاسخگوی سوالات بیشتر مخاطبان باشد. در ادامه خلاصه ای از این مصاحبه ذکر شده است.

جزئیات طرح تخفیف بلیط هواپیما در رسپینا

رسپینا به عنوان شرکتی معتبر در سطح کشور، خدمات مختلفی را در زمینه های مختلف گردشگری ارائه می دهد. بلیط هواپیما به عنوان مهم ترین و پرفروش ترین خدمات سایت رسپینا بوده که مسافران با خرید بلیط پرواز از رسپینا می توانند از مزایای زیادی بهره مند شوند. به منظور آشنایی مسافران بیشتر با این مزایا و همچنین تشویق به سفر به ویژه سفر با هواپیما، این طرح آغاز شده است.

توضیحات رسپینا در مورد طرح فروش بلیط هواپیما  تخفیف دار

مسافران با خرید بلیط پرواز از رسپینا، ضمن برخورداری از گارانتی قیمت، می توانند از مزایای دیگر سایت مانند پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنند. در این طرح،  پس از اینکه مسافران بلیط را از رسپینا رزرو کرده و همان بلیط رزرو شده را در سایتی دیگر با قیمتی کمتر مشاهده کردند، می توانند با کارشناسان تماس بگیرند و دو برابر اختلاف قیمت را دریافت کنند. کارشناسان بلیط ها را از نظر یکسان بودن مشخصات مانند شرکت هواپیمایی، زمان پرواز، سیستمی یا چارتری بودن بلیط و جزئیات دیگر بررسی می کنند.

در طرح گارانتی قیمت، چند درصد تخفیف در نظر گرفته شده است؟

البته میزان تخفیفی که در این طرح در نظر گرفته شده عدد مشخصی ندارد و با توجه به نوع بلیط ممکن است این عدد متفاوت باشد. اما این تضمین که نسبت به سایت های دیگر قیمت پایین تری دارد، برای بیشتر بلیط ها وجود دارد که حدود 2 الی 5 درصد است.

چرا مقدار مشخصی برای میزان تخفیف بلیط ها تعیین نشده است؟ آیا دلیل خاصی دارد؟

دلیل اینکه میزان مشخصی برای تخفیف در نظر گرفته نشده است به نوع بلیط مربوط می شود. برخی از بلیط های مربوط به مسیرهای پر تردد مانند تهران کیش، به دلیل تقاضای بالا، فروش آن توسط ایرلاین ها جنبه رقابتی دارد و نمی توان تخفیف زیادی روی آن اعمال کرد. اما برای برخی مسیرها می توان بلیط را با تخفیف بیشتری برای مسافران تهیه کرد. همچنین برای برخی ایرلاین ها امکان فروش بلیط هواپیما با تخفیف بییشتر وجود ندارد.

توضیحات رسپینا در مورد طرح فروش بلیط هواپیما  تخفیف دار

طرح ویژه رسپینا از چه زمانی آغاز شد و آیا امکان تمدید آن وجود دارد؟

این طرح در ابتدای تابستان امسال و به دلیل استقبال مسافران از سفرهای تابستانه شروع شد که خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح صورت گرفت. به همین دلیل در آستانه سال نو نیز این طرح را تمدید کردیم که مسافران محترم می توانند تا پایان سال 1401 از این طرح استفاده کنند. در صورتی که این طرح مجددا با استقبال مسافرین محترم روبه رو شود، با تخفیف بیشتر و برای مدت زمان بیشتری تمدید خواهد شد.

آیا در این طرح همه بلیط ها شامل طرح ویژه گارانتی قیمت می شوند؟

در طرح ویژه رسپینا تنها بلیط های سیستمی که قیمت آن طبق مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شده اند، با گارانتی قیمت به فروش می رسند. چون بلیط های سیستمی معمولا قیمت ثابتی دارند می توان آن ها را با تخفیف رزرو کرد. اما بلیط های چارتری قیمت ثابتی ندارند و نمی توان حتی در طول هفته قیمت مشخصی برای آن تعریف کرد. به همین دلیل مسافران می توانند تنها بلیط های سیستمی را در این طرح رزرو کنند.

آیا بلیط هواپیما را می توان تنها برای مسیرهای داخلی با تخفیف رزرو کرد؟

رسپینا این طرح را برای بلیط های سیستمی در مسیرهای داخلی و خارجی تعریف کرده است. در این طرح، تمامی مسیرهای داخلی و برخی مسیرهای خارجی که تقاضای بیشتری برای آن وجود دارد، می توان بلیط پرواز را با تضمین ارزانترین قیمت خریداری کرد. مسیرهایی مانند تهران استانبول و مشهد استانبول که در آن بلیط هواپیما سیستمی عرضه می شود، شامل این طرح می شوند.

آیا پروازهای بیزینس نیز در این طرح با تخفیف قابل رزرو هستند؟

همانطور که گفته شد تمامی بلیط هایی که در قالب سیستمی عرضه می شوند شامل این طرح هستند. پروازهای بیزینس نیز شامل بلیط سیستمی و چارتی می باشند که می توان کلاس پرواز بیزینس نوع سیستمی را در قالب این طرح رزرو کرد.

توضیحات رسپینا در مورد طرح فروش بلیط هواپیما  تخفیف دار

بلیط های رزرو شده در این طرح شامل شرایط استرداد نیز می باشند؟

بله  مسافران می توانند پس از رزرو بلیط هواپیما در صورت نیاز بلیط خود را همانند سایر بلیط ها کنسل کنند. جریمه کنسلی بلیط ها توسط ایرلاین ها مشخص می شود و پس از استرداد بلیط پرواز توسط مسافران، مابقی مبلغ بلیط پس از 48 الی 72 ساعت به حساب مسافر عودت می شود. البته بهتر است که مسافران پیش از خرید بلیط به قوانین کنسلی آن توجه کنند. زیرا در برخی شرایط هنگامی که بلیط های سیستمی استرداد شوند، هزینه ای به مسافران عودت نخواهد شد.

علاوه بر تخفیف بلیط، آیا مزایای دیگری در استفاده از این طرح وجود دارد؟

مسافرن در طرح ویژه رسپینا علاوه بر خرید بلیط با تضمین قیمت، می توانند از مزایایی همچون پشتیبانی 24 ساعته و خرید بلیط با نرخ دلخواه بهره مند شوند. همچنین در سایت رسپینا این امکان فراهم شده است که مسافران از کاهش بهای بلیط در زمان و مسیر دلخواه با خبر شوند. برای خرید بلیط هواپیما با نرخ دلخواه کافیست مسافران سرویس چند بخرم را فعال کنند تا پس از تعیین مبلغ دلخواه، رسپینا به صورت خودکار بلیط را برای مسافران رزرو کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها