مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت:

رعایت اصول تغذیه صحیح در ماه رمضان

شرکت گاز استان اصفهان، در راستای بهینه سازی مصرف گاز و مدیریت مصرف انرژی و ضرورت کاهش 10 درصدی مصرف گاز دستگاه های اجرایی نسبت به مدت مشابه سال قبل، با 21 اداره و نهاد در سطح استان تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.
کد خبر: ۱۳۹۵۷۲۱

جام جم آنلاین اصفهان ؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت، از انعقاد 21 تفاهم نامه همکاری با ادارات مختلف استان خبر داد و گفت: با انجام این تفاهم نامه های همکاری، شاهد صرفه جویی مناسب گاز در ادارات و دستگاه های اجرایی هستیم.

وی، همچنین با اشاره به پایش20 هزار و770 اداره، فضاهای عمومی، گردشگری و آموزشی و ... در سطح استان از نیمه آبان ماه تاکنون، بیان داشت: انجام این اقدامات در صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز بسیار موثر بوده است.

عسکری، همچنین، مکاتبه با سازمان اوقاف و امور خیریه، امور مساجد، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل صمت، شرکت شهرک های صنعتی ...در خصوص رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی انجام گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران گاز استان روزانه (حتی روزهای جمعه و تعطیل) با برگزاری جلسات تخصصی به بررسی اقدامات، مصوبات جدید و پایش و ارزیابی اثربخشی اقدامات می پردازد و تا کنون 44جلسه برگزار شده است.

عسکری، همچنین با اشاره به اقدامات متنوع در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز و صرفه جویی از جمله ارسال پیامک به مشترکین خانگی،اداری،تجاری، صنعتی و ... به منظور کاهش مصرف،اخطار و اعلام محدودیت ها گفت: تولید و پخش 12 نمایشنامه اختصاصی، پادکست و پیام های رادیویی، پخش زیرنویس  از برنامه های پرمخاطب تلویزیونی، چاپ بنر و تراکت های آگاهی رسانی تعرفه های جدید گاز و روش های مصرف بهینه از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.

وی، گفت: بهینه سازی بیش از 7هزار واحد موتورخانه و 1200 فضای آموزشی مدارس نیز انجام شده که در این راستا شاهد کاهش 32 درصدی مصرف گاز واحدهای موتورخانه نسبت به قبل از اجرای طرح هستیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها