مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

۲۶ روستا در دهه فجر گازدار می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال جاری ۱۰۳ واحد صنعتی و تولیدی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام از نعمت گاز برخوردار شده اند.
کد خبر: ۱۳۹۵۶۰۶

به گزارش جام جم آنلاین استان ایلام ؛ محمود کشاورز  با اشاره به اینکه این تعداد صنایع در ۱۲ شهرستان استان گازدار شده‌است، افزود: از ابتدای گازرسانی به استان تاکنون، یک هزارو ۲۰۱ واحد صنعتی در استان گازدار شده است.


وی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام برای تحقق نامگذاری سال‌جاری برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: در راستای کمک به توسعه صنایع، رفع محرومیت‌، کمک به اشتغال آفرینی پایدار، در ۹ ماهه سال‌جاری برای ۱۰۳ واحد تولیدی و صنعتی در استان خطوط و شبکه گازرسانی اجرا شده است.


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای سال جاری ۱۵ هزار مترمکعب جایگزینی گاز با سوخت‌های مایع مصوب شده که از ابتدای امسال تاکنون، جایگزینی بالغ بر ۸ هزار مترمکعب بر ساعت تحقق یافته است.


کشاورز افزود: با گازرسانی به این تعداد صنایع، ۸ هزار و ۶۳۱ مترمکعب بر ساعت گاز، جایگزین مصرف سوخت‌های مایع در واحدهای صنعتی گازدار شده که در مصرف سوخت‌های مایع که دارای ارزش اقتصادی بیشتری هستند، صرفه‌جویی شده است.


وی تصریح کرد: گازرسانی به صنایع توانسته ارزش‌افزوده و کاهش هزینه مصرف سوخت برای صنایع استان داشته باشد و با جایگزینی گاز طبیعی در واحدهای تولیدی و صنعتی، آلودگی کمتری در مقایسه با سایر فرآورده‌های نفتی به دنبال دارد و بدین ترتیب موجب ارتقای شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار اقتصادی و اشتغال‌آفرینی می‌شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها