داستان‌های کوتاه در گذشته به اندازه امروز محبوب نبودند و جدی گرفته نمی‌شدند. حتی ناشران نیز علاقه‌ای به صرف وقت و هزینه‌ های چاپ برای یک قصه 25 صفحه‌ای نداشتند.
کد خبر: ۱۳۹۵۳۶۳
تعداد بازدید : 15

اما با تغییرات گسترده‌ای که دستاورد دنیای مدرن است، داستان‌های کوتاه یکی از بهترین راهکارهای استمرار مطالعه در این زمانه پرمشغله هستند.

«خوبی خدا» مجموعه‌ای از 9 داستان کوتاه از نویسندگان معاصر امریکایی است که توسط امیر مهدی حقیقت گردآوری و ترجمه شده‌اند.

این داستان‌ های کوتاه هر یک در فضا و زمانی متفاوت اتفاق می‌افتند و موضوعات متنوع و شیوه‌های روایی مختلفی دارند. اما تمامی این آثار در یک مورد اشتراک دارند و آن سادگی است.

نام این مجموعه از هفتمین داستانش «خوبی خدا» اثر مارجوری کمپر گرفته شده است. دیگر داستان‌های این مجموعه «تو گرو بگذار، من پس می‌گیرم» نوشته‌ شرمن الکسی، «شیرینی عسلی» اثر هاروکی موراکامی، «تعمیرکار» داستانی از پرسیوال اورت، «فلامینگو» از الیزابت کمپر، «فرنچ کارم داشتی زنگ بزن» نوشته‌ ریموند کارور، «زنبورها؛ بخش اول» از الکساندر همن، «جناب آقای رئیس‌جمهور» داستانی از گیب هادسون و در نهایت «جهنم - بهشت» اثر جومپا لاهیری هستند.

نسخه چاپی «خوبی خدا» توسط نشر ماهی منتشر شده است و نسخه صوتی آن با صدای آرمان سلطان زاده، مریم پاک ذات و مهدی صفری توسط آوانامه در دسترس علاقمندان به کتاب‌های صوتی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها