مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

لرستان میزبان سه رویداد بزرگ فجر در بهمن ماه

خرم آباد-جام جم آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:در دهه فجر امسال و بهمن ماه استان میزبان رویداد بزرگ فیلم، موسیقی و جشنواره هنرهای تجسمی فجر خواهد بود
خرم آباد-جام جم آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:در دهه فجر امسال و بهمن ماه استان میزبان رویداد بزرگ فیلم، موسیقی و جشنواره هنرهای تجسمی فجر خواهد بود
کد خبر: ۱۳۹۵۱۸۰

به گزارش جام جم آنلاین لرستان منصور احمدی بیان کرد: امروزه در کشور شاهد پیشرفت‌ها بسیاری در همه زمینه‌ها هستیم، رمز پیروزی انقلاب انگیزه الهی و وحدت است و دهه مبارک فجر از ایام‌ بسیار مهمی است که باید اهمیت آن بیش از پیش تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در شهرهای استان با اولویت مناطق محروم در نظر گرفته شده است،افزود: امسال در چهل و یکمین دوره جشنواره “فیلم فجر”برای هشتمین سال متوالی با هدف نشاط‌‌ آفرینی در جامعه میزبان جشنواره فیلم فجرخواهیم بود که همواره با استقبال بسیار خوب دوستداران سینما، فیلمسازان و هنرجویان سینمایی لرستان مواجه شده است.
احمدی تصریح کرد: جشنواره‌ هنرهای تجسمی فجر طی بهمن ماه سال جاری در استان برگزار می شود و آثار راه یافته در شهرستان‌ها به استان در این جشنواره در قالب نمایشگاه‌های مختلف در معرض دید علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف تجسمی در استان قرار خواهد گرفت و از آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی، همچنین به میزبانی از سی‌و هشتمین جشنواره “موسیقی فجر” اشاره کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی و استانی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر استان باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بنیان خانواده را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان را از رویکردهای اصلی در این اداره برشمرد .
وی افزود: با توجه به اینکه با بجران جدی جمعیت و رکود جمعیت در کشور مواجه هستیم، براساس رسالت‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، راهبردها و سیاست‌های فرهنگی باید در ارتقای تولید موالید باشد و محتواسازی و پیوست محتوایی در این زمینه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان مبانی اعتقادی با رویکرد عفاف و حجاب را مورد هجمه قرار داده‌اند افزود: توجه ویژه به حوزه عفاف و حجاب در همه برنامه‌های فرهنگی و هنری باید مد نظر قرار گیرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها