رئیس اداره گاز شهرستان اردستان گفت: به دلیل عدم رعایت صرفه جویی و همچنین مصرف بی رویه، گاز حدود ۵۰ اداره و مدرسه در شهرستان اردستان در یک هفته گذشته قطع شده است.
کد خبر: ۱۳۹۴۴۲۱

جام جم آنلاین اصفهان ؛ اسماعیل مهدوی اظهار کرد: به دنبال سرمای هوا و با توجه به افزایش مصرف گاز و افت فشار خطوط انتقال ورودی شرکت ملی گاز استان برنامه زمان‌بندی برای جایگاه‌های «سی ان جی» را تنظیم کرده است.

وی با بیان اینکه طبق جدول زمان بندی اعلام شده جایگاه سوخت گاز اردستان از روز جمعه تا پایان روز یکشنبه قطع خواهد بود، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده هر ۹ روز گاز جایگاه سی ان جی قطع خواهد شد. همچنین گاز جایگاه «سی ان جی» شهر زواره نیز از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه قطع می‌شود.

رئیس اداره گاز شهرستان اردستان، تصریح کرد: این کار با هدف تقویت شبکه توزیع گاز به‌ویژه برای مشترکان خانگی انجام می‌شود و تا پایان سرمای شدید ادامه خواهد داشت.

مهدوی گفت: همچنین با اعلام شرکت ملی استان گاز شهرک‌های صنعتی شهرستان دو روز در هفته قطع خواهد شد که در اردستان روزهای شنبه و یکشنبه محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: وضعیت کمبود گاز و افت فشار در حالت بحرانی قرار دارد و ادارات، مدارس و مراکز دولتی به هیچ عنوان مدیریت مصرف را رعایت نمی‌کنند که مجور هستیم گاز این مراکز را قطع کنیم.

رئیس اداره گاز شهرستان اردستان با بیان اینکه به دلیل عدم رعایت صرفه جویی و همچنین مصرف بی‌رویه، گاز حدود ۵۰ اداره و مدرسه در شهرستان اردستان در یک هفته گذشته قطع شده است، خاطرنشان کرد: برخی از ادارات با جود خواهش همکاران ما برای صرفه‌جویی، ولی همچنان مدیریت مصرف را رعایت نمی‌کنند.

مهدی گفت: در یک هفته گذشته مصرف گاز مشترکان خانگی در شهرستان اردستان ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد مجبور به قطع و سهمیه بندی گازهای مشترکان خانگی می‌شویم. 

وی با بیان اینکه تمام اکیپ‌های اداره گاز در حالت آماده باش هستند، گفت: اکنون با هلال احمر و شرکت نفت و مدیریت بحران شهرستان هماهنگی‌های لازم انجام شده و اگر مردم مدیریت مصرف را نداشته باشند گاز مشترکان بخش خانگی هم سهمیه‌بندی می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها