در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی»؛

از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر در آیین معارفه تشریح کرد؛

توسعه و تحول در شبکه استانی

معاون امور استان‌های رسانه ملی در آیین معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به این که هویت محوری و عدالت گستری دو سیاست راهبردی رسانه ملی است گفت: اکنون جنگ ابزار در حال تبدیل شدن به جنگِ افکار است، در جنگ افکار رسانه‌ها در خط مقدم قرار دارند
کد خبر: ۱۳۹۴۳۶۷


به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،معاون امور استان‌های رسانه ملی در آیین معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به این که هویت محوری و عدالت گستری دو سیاست راهبردی رسانه ملی است گفت: اکنون جنگ ابزار در حال تبدیل شدن به جنگِ افکار است، در جنگ افکار رسانه‌ها در خط مقدم قرار دارند.

حسن عابدینی افزود : در حال حاضر ۲۹۸ شبکه فارسی زبان در حال پخش برنامه برای یک کشور ۸۵ میلیون نفری هستند . علت این تمرکز نقشی است که جمهوری اسلامی در دنیای کنونی دارد.

وی با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: مدعیان صداقت در ۶۳ روز هزاران دروغ گفتند و کشته سازی کردند، اما با این حال جمهوری اسلامی امروز مقاوم‌تر و استوارتر ایستاده است.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با اعلام اینکه در دوره جدید تحول سازمان صدا و سیما دو سیاست و دو راهبرد مورد تاکید است گفت: هویت محوری و عدالت گستری راهبرد‌هایی است که برای تحقق آن‌ها تلاش می‌شود.

عابدینی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در حکم انتصاب رئیس رسانه ملی، ایجاد قرارگاهی برای پراکندن نشاط و امید در جامعه، آسایشگاهی برای نشان دادن نشاط و امید در چهار گوشه کشور و آورد گاهی برای مبارزه با تحریغ و فتنه‌های دشمن را به عنوان سه راهبرد تاکید داشته است افزود: با سند تحول و قدم برداشتن در مسیر جهاد تبیین همه عوامل صدا و سیما برای تحقق این هدف تلاش خواهند کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هم در این آیین گفت: در صدا و سیما نیروی انسانی بسیار اهمیت دارد و هم باید این نیروی انسانی خوب انتخاب شود و هم خوب نگهداری شود.

غلامحسین کرمی با بیان اینکه اگر نیروی انسانی دیده نشود کار به شکل مطلوب به سرانجام خواهد رسید افزود: نیرو‌های خرید خدمات و شرکتی در صدا و سیما باید ساماندهی شوند و مراکز استان‌هایی مثل بوشهر در حوزه تجهیزاتی و فنی نیاز ضروری به تقویت دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر هم در این آیین با اعلام اینکه در حوادث اخیر صدا و سیما با ورود جدی در روشنگری بسیار خوب درخشید گفت: رسانه ملی در جهاد تبیین نقش اساسی را داراست.

پورات با بیان اینکه مدیرکل جدید یک نیروی نخبه انقلابی است که در سال‌های اخیر با وجود کمبود امکانات بسیار خوب درخشیده است افزود: امیدواریم با تلاش دستگاه‌های اجرایی و همکاری همه مسئولان و تلاش اهالی فرهنگ هنر و رسانه صدا و سیمای مرکز بوشهر بتواند عملکرد مطلوب تری را نسبت به گذشته داشته باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری همگان صدا و سیما به قرارگاه آگاهی و امید در استان تبدیل شود.

مهدی حیدری ارتقای کیفی برنامه ها، اجتناب از تمرکزگرایی، طراحی و بازمهندسی شکلی و محتوایی برنامه ها، حفظ و ارتقای مرجعیت رسانه‌ی استانی، تکمیل پوشش آنتن دهی و توجه ویژه به فضای مجازی را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

در پایان مراسم، عابدینی از خدمات سیدحسین ناظر در زمان تصدی مدیرکلی صداوسیمای مرکز بوشهر تشکر و با اعطای حکمی از طرف رئیس رسانه ملی، مهدی حیدری را به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر معرفی کرد.
مهدی حیدری ارتقای کیفی برنامه ها، اجتناب از تمرکزگرایی، طراحی و بازمهندسی شکلی و محتوایی برنامه ها، حفظ و ارتقای مرجعیت رسانه‌ی استانی، تکمیل پوشش آنتن دهی و توجه ویژه به فضای مجازی را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

در بخشی از حکم انتصاب حیدری آمده است: استان بوشهر به مثابه یکی از اصلی‌ترین محور‌های مقاومت در تاریخ معاصر ایران و منطقه؛ برخوردار از تاریخی حماسه ساز و الهام بخش است. از آیت الله بلادی تا رئیس علی دلواری، نادر مهدوی، صادق گنجی و بسیاری دیگر از الگو‌های حیات طیبه دینی برآمده از مردم خونگرم آن دیار پرافتخارند و مزیت‌های گوناگون هویتی-فرهنگی-جغرافیایی و راهبردی؛ این بخش از ایران اسلامی را برجسته و برای عملیات‌های رسانه‌ای مؤثر؛ ممتاز می‌کند. امید است با تکیه بر ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تاریخی این استان، در اجرای سیاست‌های کلان سازمان و تحقق اهداف و مأموریت‌های ذیل اهتمام جدی داشته باشید.

مهدی حیدری متولد سال ۱۳۵۷، از فرزندان جانبازان دوران دفاع مقدس و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

وی از سال ۱۳۸۲ وارد سازمان صدا و سیما شده و از سال ۱۳۹۴ به عنوان قائم مقام مرکز بوده و مدیریت حراست، مسئولیت گروه معارف و مدیریت تأمین برنامه معاونت سیمای مرکز را در کارنامه مدیریتی و اجرایی دارد.

وی عضو شورای راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب استان بوده و مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس، مسئولیت هیأت محبین اهل بیت مسجد قرآن، نویسندگی کتاب تشیع و مقاومت بوشهر، عضویت فعال بسیج و دبیری شورای امر به معروف صدا وسیمای مرکز بوشهر از جمله سوابق فرهنگی او است.

حیدری از اسفند ۱۴۰۰، به عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر، هدایت مرکز را به عهده داشته است.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما سپس در بازدید از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز بوشهر، روند فعالیت نیروها را بررسی کرد و در جریان خواسته‌ها و مشکلاتشان قرار گرفت.

 

جام جم آنلاین-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

توسعه و تحول در شبکه استانی

توسعه و تحول در شبکه استانی

توسعه و تحول در شبکه استانی

توسعه و تحول در شبکه استانی

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها