با حضور بهرام نیا استاندار ایلام ، کشوری ،جانشین پدافند غیرعامل کشور و مدیران تابعه وزارت نفت در استان ، رزمایش پدافند غیرعامل در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۳۷۸۷


به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ در این رزمایش شرکت‌های تابعه وزارت نفت در استان ایلام شامل پتروشیمی ،پالایش گاز ، شرکت گاز ، نفت و گاز غرب ،گاز منطقه‌ ۷ ،پخش و‌پالایش فراورده‌‌های نفتی و تیم‌هایی از اورژانس ، آتش‌نشانی ، نیروی انتظامی و پدافند غیرعامل استانداری ایلام حضور داشتند.


این رزمایش با هدف افزایش آمادگی‌ اعضای کمیته مدیریت شرایط اضطراری ،هماهنگی عناصر شورای پدافند غیرعامل و ادارات و سازمان‌ها و نهادهای پشتیبان جهت مدیریت حوادث احتمالی ، تمرین واکنش در شرایط اضطراری برای کسب آمادگی بیشتر و ارزیابی میزان آمادگی و هماهنگی واحدهای عملیاتی در سطح ۳ و منطقه‌ای اجرا شد.


نظارت و مدیریت برخط این رزمایش با حضور بهرام‌نیا؛استاندار ایلام، کشوری؛ جانشین پدافند غیرعامل کشور و مدیران عامل شرکت‌های تابعه وزارت نفت در صدا و سیمای مرکز ایلام انجام شد.


این رزمایش در دو سناریو تمرین شامل “واژگونی اتوبوس سرویس کارکنان تأسیسات سرچاهی منطقه عملیاتی تنگ بیجار” و “انفجار در سر انشعاب خط ۱۰ اینچ پتروشیمی ایلام “ با دستیابی به تمام برنامه‌های از پیش تعیین‌شده و با موفقیت برگزار شد.

تیم‌های آتش‌نشانی و ایمنی، اورژانس و حراست از شرکت پتروشیمی ایلام در این رزمایش حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها