دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با تاکید بر اهمیت بهره‌برداری هرچه سریع‌تر نمایشگاه بین‌المللی استان گفت: فعالیت این نمایشگاه به نفع حوزه صادرات، اقتصادی و بازرگانی استان است.
کد خبر: ۱۳۹۳۵۳۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز، حسن مددی در نود و سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی البرز بیان کرد: در دادگستری استان و در بخش ستاد اقتصاد مقاومتی مباحث و موضوعات مرتبط به شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی البرز و تسهیلگری‌ها در این زمینه بررسی می‌شود.   

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی هرچه سریع‌تر پروژه نمایشگاه‌ بین‌المللی و دائمی استان البرز گفت: این موضوع چندین مرتبه در شورای دستگاه‌های نظارتی استان مطرح شده است و اگر به مسئله احداث آن بی توجهی شود، به آن رسیدگی خواهیم کرد، زیرا عرصه و زمین برای ساخت این نمایشگاه فراهم و عملیات احداث آن آغاز شد، در نتیجه باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: با توجه به مسئولیت‌هایی ‌که در خصوص زمین واگذار شده برای احداث نمایشگاه بین‌المللی و دائمی استان بر عهده دستگاه‌های ذیربط مانند اداره کل راه و شهرسازی است، در صورت عدم تعیین تکلیف به موقع این پروژه این نگرانی وجود دارد که طبق مقررات موضوع ادامه ساخت آن با مشکل مواجه شود.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های مسئول در زمینه پروژه نمایشگاه بین‌المللی استان انتظار می‌رود که با جدیت بیشتری شاهد به سرانجام رسیدن و بهره‌برداری از این پروژه در سال جاری باشیم تا بتوانیم به نفع اقتصاد، صادرات و بازرگانی استان از آن استفاده لازم را کرد.

مددی در ادامه از آمادگی دستگاه قضا در استان به منظور مشارکت در حل مشکلات بخش صنعت سخن گفت و افزود: برای تسهیل‌گری در این بخش و البته با در نظرگرفتن موارد قانونی کمک خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: امید است که مسئولان اقتصادی در کشور هم بتوانند برای بهبود شرایط فعالان این حوزه کمک کنند؛ چرا که حمایت از فعالان حوزه تولید و صنعت موجب ایجاد ثروت برای کشور، خدمت به مردم و شکوفایی اقتصاد است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها