استاندار بوشهر از تدوین طرح‌های مهم فرهنگی برای مقابله با اهداف دشمنان خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی تدوین شده نقش مهمی در خنثی شدن اهداف دشمنان دارد
کد خبر: ۱۳۹۲۵۱۷

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مشکلات یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته می‌شود اظهار داشت: رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، بسیار خوب توانسته است، تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کنند و برای نظام اسلامی شرایط خوبی را فراهم کند.

وی با اشاره به اغتشاشات و فتنه دشمن و معاندان نظام در 100 روز گذشته گفت: دشمن در جنگ ترکیبی امنیتی، اقتصادی و فرهنگی وارد میدان شد که با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه اهداف و ترفند دشمنان خنثی شد.

استاندار بوشهر آسیب در حوزه فرهنگی جامعه را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: برای مقابله با اهداف کفار، معاندان و دشمنان در حوزه فرهنگی ، طرح‌های لازم تدوین شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه هم اکنون با دشمن در حوزه فرهنگی و اقتصادی درگیر هستیم گفت: کارها و طرح‌های مهم فرهنگی با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تصویب شده که نقش مهمی در خنثی شدن اهداف دشمنان دارد.

وی مجاهدت و تلاش در عرصه فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در جنگ تحمیلی 8 ساله مجاهدت و جهاد شبانه‌روزی رزمندگان سبب شکست دشمن شد و در عرصه فرهنگی هم نیاز به مجاهدت است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورد گفت: هر چند به فرهنگ جامعه آسیب وارد شد ولی با برنامه‌ریزی و اجرا طرح‌های لازم این مشکلات برطرف می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها