مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در کارگروه استانی کیفیت بخشی استان :

تحول اثربخش و بنیادین از مدرسه آغاز می شود

برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی کشور به میزبانی خوزستان
کد خبر: ۱۳۹۲۴۱۷
 
  به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش کشور در سال جاری به میزبانی خوزستان خبر داد.

جاسم حسینی‌زاده با اشاره به فعالیت ستاد برگزاری مسابقات سراسری مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم دانش‌آموزان کشور، اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه به میزبانی شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

 وی افزود: در این مسابقات، خوزستان میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش کشور در سال ۱۴۰۱ خواهد بود. برای انتخاب شهر میزبان، شاخص‌های مختلفی بررسی و دزفول به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد. یکی از این دلایل ظرفیت نیروی انسانی شهر و مجموعه منسجم آن است که امیدواریم به بهترین نحو برگزار شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: کمیته‌های دوازده‌گانه در خصوص برگزاری این مسابقات تشکیل و کار کمیته‌ها آغاز شده است.

این رویداد، بزرگترین رویداد قرآنی در وزارت آموزش و پرورش است و از کل ظرفیت استان برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات استفاده خواهد شد.

حسینی‌زاده بیان کرد: دانش‌آموزان پسر از ۱۴ تا ۱۶ بهمن‌ماه و دانش‌آموزان دختر از ۱۸ تا ۲۰ بهمن‌ماه در این مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها