با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه انجام شد؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده  منطقه دوم امام حسن مجتبی (ع) 

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه سرزمین مردان بزرگ و باغیرت است، افزود: با وجود تلاش‌های نافرجام دشمنان، از جمعیت ۲ میلیون نفری کرمانشاه تنها ۲ هزار نفر در اغتشاشات حاضر شدند که بسیاری از این افراد در اظهارات خود ابراز پشیمانی کردند.
کد خبر: ۱۳۹۱۹۲۳

جام جم آنلاین؛ذ«احمد وحیدی » گفت: قدرت و آینده کشور در دست جوانان است و دشمن خواست با سواستفاده از اکسیر جوان‌گرایی مقابل انقلاب و آرمان های آن بایستد.


وی تصریح کرد: تلاش دشمن بر این است که بی اعتمادی را در بین مردم بویژه نسل جوان  رواج دهد و اعتماد را به بی اعتمادی تبدیل کند. این یک جبهه در مقابل انقلاب اسلامی است که این بار هم دچار شکست شد .


وزیر کشور با اشاره به تلاش‌های بسیار دشمن در اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار برد تا نیروهای اهریمنی را به میدان آورد . از  آمریکای ضد حقوق بشر گرفته تا رژیم کودک کش صهیونیست و انگلیس استعمار گر پیر و دیگران. همچنین گروهک‌های تجزیه طلب و تروریستی را به میدان آورد و خوشبختانه راه به جایی نبرد. همه تلاش دشمن این بود تا راهی برای رخنه در نظام جمهوری اسلامی پیدا کند که نتوانست چراکه مردم و جوانان انقلابی کماکان متعهد به نظام و رهبری هستند.


وحیدی با بیان اینکه تلاش دشمن تبدیل استقلال ایران به وابستگی است، تصریح کرد: این وابستگی  گره خورده به سلطه جهانی جهنمی آمریکای جنایتکار است . دشمن می خواهد آزادی واقعی را از مردم ما بگیرد و بنام آزادی ولنگاری را ترویج دهد.


دشمن دنبال این است که پیشرفت مردم ایران را تبدیل به رکود کند و دانشجو و استاد ما را درگیر کند تا از لحاظ علمی و مطالعاتی این کشور از پیشرفت باز ماند.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد فعالیت اقتصادی کشور را به حاشیه بکشاند و اجازه ندهد که رو به جلو حرکت کند. در مجموع دشمن دنبال این است که وحدت اجتماعی ما را به گسستگی و تفرقه و دشمنی تبدیل کند .

یک روز بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد و یک روز  قومیت های کرد، ترک ، فارس و عرب اختلاف ایجاد کند، اما زهی خیال باطل که دشمن بین این مردم ناامیدی را ترویج کند.


وزیر کشور در ادامه  با اشاره به اینکه از جمعیت ۲ میلیون نفری کرمانشاه تنها ۲۰۰۰ نفر در اغتشاشات حاضر شدند، افزود: بخش قابل توجهی از این افراد از کرده خود اظهار پشیمانی کردند.


وی ادامه داد: کرمانشاه عزیز مایه افتخار همه ایران است و در تمامی صحنه‌ها از ابتدای انقلاب تا کنون پشت نظام و انقلاب ایستاده است.


این استان در اغتشاشات اخیر نیز یکی از استان‌های کم مسأله در کشور بوده است. البته یکی دو نقطه کارهای انجام داده‌اند اما با این وجود این استان جزو کم مسأله ترین استان های کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها